Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, přes CK Eximtours.cz jsem objednala na let na Kapverdy 31.10. bezlepkovou stravu, měla jsem zapsané i ve smlouvě. Při výdeji jídla mi letušky sdělili že se někdy stane, že není, přesto nějaké paní ji vydali. Jak je to možné? Proč se nekontroluje při vstupu neno výdeji zda ji má někdo opravdu o jednání. Letušky mi řekli, že do mohu stěžovat u Vaši společnosti, což je mi platné, když jsem svoji stravu sebou neměla. Opět nespokojena Vaši společnosti. 7.11. Mám let zpět, jak vyřešit abych měla stravu na 100proc?
Záleží na Vasjak toto chcete řešit
|
Tweet |
Jestliže byla strava objednána přes cestovní kancelář a tento požadavek byl zahrnut i do smlouvy o zájezdu, ale bezlepková strava nebyla spotřebiteli v letadle poskytnuta, mělo by být možné tuto vadu reklamovat přímo u cestovní kanceláře, s kterou spotřebitel smlouvu uzavřel.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Na vyřízení reklamace má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.
Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím, nebo spotřebitel nebude souhlasit s výší kompenzace, je vhodné se na prodávajícího obrátit a reklamaci rozporovat písemně ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat prodávajícího o opětovné posouzení.
Pokud byl spotřebitel poučen posádkou letadla ohledně možnosti podání stížnosti přímo na leteckou společnost Smartwings, a.s., může tak učinit i skrze kontaktní formulář dostupný zde: https://www.smartwings.com/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.