Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Na Vinted jsem měl 1 rok účet, prodával jsem tam spoustu věcí, které byly všechny pravé. Minulý týden jsem tam vystavil parfém Chanel a hned ten samý den mi napsali, že se jedná o padělaný předmět, přitom padělaný nebyl. Kupoval jsem ho na Vinted od nějaké paní a parfém má všechny náležitosti (logo, číslo šarže, výrobní číslo atd.). Dnes jsem si založil nový účet a večer mi ho smazali a tím pádem mi definitivně zablokovali účet. Psal jsem na podporu asi 3x a předmět stejně vyhodnotili jako padělek. Trochu lidskosti neuškodí, tohle je jedno velké nedorozumění. Kdyby to doopravdy byl padělek, tak by jste měli zablokovat účet té paní, co mi ho prodala a ne mně.
Parfém Chanel
Požaduji, aby mi vrátili můj původní (první) účet zpět, abych mohl dále prodávat a nakupovat zboží. Hodně mi na tom záleží, mám plno věci na prodej, co by se určitě hodilo někomu jinému.
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.