Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#71666Pojistna smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2023, před rokem

Jurij s Saško

Znění stížnosti

Dne 26.10.23 na bobocke O2 nakupni centrum Cermy Most, objednal tablet. Pravovnik O2 Martin Dušicka podvodnim spusoben( bez nabidku , bez meho souhlasu) uzavrel pojistnu smlouvu *** chytrych zarizeni. JA Podepisoval jenom objednavku na tablet, zmenu tarifu, zadnu smlouvu ne podepisoval. Zjistil o tom ze ona je uzavrena pri vyzvednuti tableta prisla mne SMS ze smlouva je aktivovana.pocitam postup pracovnika jako podvod. Zadam o zruseni smlouvy. S pozdravem jurij Saško


Produkt

Pojistna smlouva


Požadované řešení

Omluva a zruseni smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 10:48, před rokem

Smlouva, kterou spotřebitel podepsal, by měla odpovídat tomu, co si strany ujednaly. Spotřebiteli doporučujeme v tomto případě namítnout neplatnost smlouvy z důvodu uvedení spotřebitele v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Společnost by následně měla smlouvu ohledně pojištění tabletu zrušit.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Na závěr apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a vždy si vše pročetli (popř. se na nejasnosti doptali), aby věděli, co podepisují a k čemu se zavazují.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2023 11:47, před rokem

Dobrý den,

mrzí nás projevená nespokojenost.

Chceme, aby všichni naši zaměstnanci byli skutečnými profesionály a respektovali potřeby našich zákazníků. Jelikož se však jedná o službu sjednanou na prodejně O2, musíme vycházet z podepsaných dokumentů. Ke komunikaci nemáme možnost se relevantně vyjádřit, jelikož jsme na prodejně nebyli přítomni této komunikaci.

Pojištění zařízení je volitelnou položkou, kterou si může zákazník při zakoupení HW aktivovat s akcí pojištění na 1. měsíc zdarma. V případě, že zákazník o toto pojištění nemá zájem, neaktivuje se.

Dle kontroly Vašeho účtu již došlo ke zrušení pojištění dne 27. 10. 2023. Jelikož toto pojištění bylo na 1. měsíc zdarma, na vyúčtování jej uvidíte odečteno a nebudete za něj platit.

Za možné nedorozumění a nepříjemnosti se omlouváme. Věc tímto pokládáme za vyřešenou.
S pozdravem

Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2023 11:44, před rokem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:38, před 12 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.