Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 26.10.23 na bobocke O2 nakupni centrum Cermy Most, objednal tablet. Pravovnik O2 Martin Dušicka podvodnim spusoben( bez nabidku , bez meho souhlasu) uzavrel pojistnu smlouvu *** chytrych zarizeni. JA Podepisoval jenom objednavku na tablet, zmenu tarifu, zadnu smlouvu ne podepisoval. Zjistil o tom ze ona je uzavrena pri vyzvednuti tableta prisla mne SMS ze smlouva je aktivovana.pocitam postup pracovnika jako podvod. Zadam o zruseni smlouvy. S pozdravem jurij Saško
Pojistna smlouva
Omluva a zruseni smlouvy.
|
Tweet |
Smlouva, kterou spotřebitel podepsal, by měla odpovídat tomu, co si strany ujednaly. Spotřebiteli doporučujeme v tomto případě namítnout neplatnost smlouvy z důvodu uvedení spotřebitele v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Společnost by následně měla smlouvu ohledně pojištění tabletu zrušit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Na závěr apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a vždy si vše pročetli (popř. se na nejasnosti doptali), aby věděli, co podepisují a k čemu se zavazují.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí nás projevená nespokojenost.
Chceme, aby všichni naši zaměstnanci byli skutečnými profesionály a respektovali potřeby našich zákazníků. Jelikož se však jedná o službu sjednanou na prodejně O2, musíme vycházet z podepsaných dokumentů. Ke komunikaci nemáme možnost se relevantně vyjádřit, jelikož jsme na prodejně nebyli přítomni této komunikaci.
Pojištění zařízení je volitelnou položkou, kterou si může zákazník při zakoupení HW aktivovat s akcí pojištění na 1. měsíc zdarma. V případě, že zákazník o toto pojištění nemá zájem, neaktivuje se.
Dle kontroly Vašeho účtu již došlo ke zrušení pojištění dne 27. 10. 2023. Jelikož toto pojištění bylo na 1. měsíc zdarma, na vyúčtování jej uvidíte odečteno a nebudete za něj platit.
Za možné nedorozumění a nepříjemnosti se omlouváme. Věc tímto pokládáme za vyřešenou.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.