Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
U společnosti Vinted,mi byla vrácena platba že zahraničí.Vinted mi však peníze na účet nevrátil,požadují sken mého bankovního účtu, který se však nevejde do přílohy! Vrácení stále oddalují, prosím o radu,jak postupovat.
Děkuji a přeji krásný den!
Dagmar Svatoňová
Vrácení peněz
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je mimo jiné i stanoveno, že pokud uživatel dosáhne limitních hodnot v rámci procesu Poznej svého zákazníka (KYC), nebo pokud bude mít poskytovatel platebních služeb podezření, že se uživatel podílí na potenciálně podezřelé nebo podvodné činnosti, bude možnost převodu pozastavena do doby, než uživatel úspěšně absolvuje kontrolu v rámci procesu KYC. Za účelem kontroly identity může být Uživatel požádán o poskytnutí doplňujících informací (jako je kopie cestovního pasu, občanského průkazu, řidičského průkazu nebo výpisu z bankovního účtu) dle požadavků Poskytovatele platebních služeb.
Více informací ke kontrole KYC nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.vinted.cz/help/111.
Společnost je vhodné o možném problému s odesláním potřebných údajů informovat. Spotřebitel může společnost kontaktovat prostřednictvím formuláře dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.