Společnost


TICKET ART PRODUCTION, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71674Vrácení zakoupených vstupenek.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2023, před rokem

Ivana Nebeská

Znění stížnosti

Na 25. 4. 2020 jsem zakoupila přes internetové stránky 2 vstupenky na muzikál WE WILL ROCK YOU v hodnotě 1980 Kč do Ostravar arény v Ostravě na 14 hod. Koncert byl kvůli covidu přesunut na 22. 5. 2021, který se nekonal a přesunul se opět na 11. 11. 2023. Ani tentokrát se koncert nebude konat.


Produkt

***


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky 1980 Kč zpět na účet ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2023 17:47, před rokem

Spotřebitel má právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta. Ze strany poskytovatele (v tomto případě tedy pořadatele) by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Tato výzva by měla směřovat do sídla společnosti - tedy na adresu TICKET ART PRODUCTION, s.r.o. Politických vězňů 1531/9, Nové Město, 110 00 Praha 1. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 10:24, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.