Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#71677Samoobslužné pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2023, před rokem

Simona Karausova

Znění stížnosti

Již poněkolikáté mi nebyly odecteny vrácené zálohovane láhve a když jsem požádal obsluhu aby mi to udělala tak paní pokladní řekla že už to mám, doma po kontrole účtenky jsem zjistil že tomu tak není a nenutí poprvé, takže se nedivte že to zákazníci nevyužívají, šetříme pokladní práci a to je vděk. Týká se to Lidlu Lodžská 806,celkově je tato prodejna hrozná, v 17hodin bez pečiva, bez zeleniny všude klece s krabicemi a paletáky.


Požadované řešení

Vyměnit vedení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2023 17:52, před rokem

Spotřebitel má v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.

Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2023 09:02, před rokem

Dobrý den, paní Karausova, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že nebyly odečteny peníze za zálohované obaly. Doporučujeme Vám se do prodejny dostavit a vše vyřešit s vedoucím prodejny nebo jeho zástupcem. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2023 14:19, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 09:24, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.