Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Již poněkolikáté mi nebyly odecteny vrácené zálohovane láhve a když jsem požádal obsluhu aby mi to udělala tak paní pokladní řekla že už to mám, doma po kontrole účtenky jsem zjistil že tomu tak není a nenutí poprvé, takže se nedivte že to zákazníci nevyužívají, šetříme pokladní práci a to je vděk. Týká se to Lidlu Lodžská 806,celkově je tato prodejna hrozná, v 17hodin bez pečiva, bez zeleniny všude klece s krabicemi a paletáky.
Vyměnit vedení
|
Tweet |
Spotřebitel má v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Karausova, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že nebyly odečteny peníze za zálohované obaly. Doporučujeme Vám se do prodejny dostavit a vše vyřešit s vedoucím prodejny nebo jeho zástupcem. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.