Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#71681Vysavač

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2023, před rokem

Lenka Balharová

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s mým problémem ohledně vysavače s parním mopem Tesla PowerStar GT400.
Na tento vysavač jsem si našetřila a z prodejny odvezla 14.8.2023. Dělala jsem menší rekonstrukci a opravdu jsem se těšila, až vysavač s mopem vyzkouším. Stalo se cca až za 14 dnů, vysávala jsem byt, na vytírání nedošlo, z vysavače vyšla rána a zhasl. Reklamaci uznali, byl vypálen motor, kdy mne poprvé překvapili, že mi nedali nový vysavač. Jela jsem si následně pro již opravený vysavač, který byl v bedně. Po vytažení z bedny jsem se nestačila divit, vysavač byl ze všech stran podřen, jakoby mi vrátili několik let starý stroj. Samozřejmě jsem se proti tomu ohradila a jejich řešení byl další šok. Já si mám sama vyřídit reklamaci vysavače a to přes ombudsmana datartu, kterému jsem problém poslala v mailu a má k dispozici i fotografie, kde všude byly odřeniny. 6.11. to již bude měsíc. Je listopad, byla jsem donucená si koupit vysavač nový. Bez vysavače od srpna nevydržím. Mám i koberce.

Děkuji Vám
Lenka


Produkt

TSLGT400 - Parní mop a vysavač Tesla PowerStar GT40, reklamace č. *** cena produktu byla 2747,-


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze. Vysavač po 3 měsících vyřizování a reklamování již nepotřebuji.
To přece není normální mít problémy s novým produktem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 10:57, před rokem

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2023 10:05, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že věc předala k mimosoudnímu řešení sporů při České obchodní inspekci. Stížnost nyní přeřazujeme na ni, aby poté mohla informovat o výsledku tohoto řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.12.2023 20:38, před rokem


Lenka Balharová

Hodnocení:

Komentář: Za vše děkuji, vždy jste mi poradili, nebo vyřešili můj problém. Snad to dopadne dobře. Přeji Vám všem krásné a hlavně klidné vánoce. Lenka