Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den. prosím vás zakoupil jsem od vás Tiskárnu
Elektromateriál ačr -č.*** Tiskárna Canon Pixma *** zakoupeno: út 31. října 2023, 09:44:21
A vůbec ne znám co a kde toje. Ja jsem to zaplatil chned po objednávce i s dopravou. Mužete mi nejak informovat kdy přibližně bude doručen? anebo zajdu osobně proto? Ja příští týden o cestují a vrátím až za 2 měsíce,tak že nebude moc nikdo vyzvednout. Prosím o info.anebo vrácení častku i s dopravou.
Našel jsem inzerát co jsem potřeboval ,zaplatil s kartou chned po objednávce a od tí doby nic. žádní komunikáce
Bud dodá tiskárnu anebo vrátí částku i s dopravou. mám bankovní učet. kam a kdy kolik poslal.
|
Tweet |
Systém Aukro umožňuje Prodejcům (podnikatelům i nepodnikatelům) nabízet Zboží k prodeji třetím osobám – Kupujícím. Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. je nabídka s volbou Kup Teď návrhem Prodejce na uzavření kupní smlouvy učiněnou neurčitému okruhu osob. Systém Aukro v tomto případě slouží pouze jako zprostředkovatel možnosti uzavřít kupní smlouvu.
Dále je zde uvedeno, že pokud dojde v souvislosti se zprostředkováním možnosti uzavření kupní smlouvy prostřednictvím Aukra k poškození kupujícího, má možnost požádat Aukro o peněžitou částku za účelem zmírnění utrpěných škod. Aukro, v programu Ochrany kupujících, umožňuje, aby Kupující požádal o náhradu v případě, kdy kupující zaplatil za Předmět, ale neobdržel jej.
Pro získání náhrady v rámci programu Ochrana kupujících musí Uživatel bez zbytečného odkladu oznámit Aukru prostřednictvím kontaktního formuláře, že mu Prodejce nezaslal Předmět. Pověření pracovníci Aukra vzniklou situaci prověří a vyzvou Prodejce ke zjednání nápravy. Pokud jejich výzvy nebudou úspěšné, bude mít Kupující možnost žádat o náhradu, jež je podmíněna projevením zájmu o účast a vyplněním a odesláním žádosti, který obdrží od Provozovatele, s uvedením všech podstatných informací popisující průběh transakce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkujeme za zprávu a sdělení všech důležitých informací pro rozklíčování situace.
Prodejce jsme vyzvali k dokončení obchodu a kupujícího - spotřebitele jsme zároveň informovali e-mailem o navazujícím průběhu. Obratem nás kupující informoval, že je již s prodejcem ve spojení a jsou dohodnutí na dodání zboží.
Pokud by s dodáním zboží nastaly komplikace, budeme pokračovat v řešení.
S pozdravem
Andrea Zemanová
vedoucí zákaznické péče
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, zda mu již byla tiskárna dodána, příp. o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.