Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
5.8.2013 zakoupen MT zn.NOKIA Asha 300 Red za částku 2.130,-Kč u společnosti Internet Mail,a.s.Dělnická 213/12 Praha 7.Po zakoupení MT jž první oprava byla nahlášena a přijata jako reklamace u fy.MALL.CZ se sídlem v Ústí nad Labem dne 7.11.2014,kdy vše začalo výměnou SIM karty,která byla údajně stará-číslo MT bylo zachováno .Pak následovaly opravy v měsících leden,duben a květen 2015.Stále stejná závada-MTnepřijímal hovory a SMS zprávy a ukazoval,že je špatně nastavená SIM karta.Z oprav vyplynulo,že 3x se měnil dotykový modul a další drobné komponenty a firemní nastavení programů MT. 1x údajně závada nezjištěna (stejná potíž).Na požadavek nového telefonu,nebo vrácení peněz bylo sděleno,že není na toto nárok.
MT NOKIA Asha 300 Red
Nový MT,nebo vrácení finanční částky vyplacené při zakoupení MT.
|
Tweet |
Zákon č. 40/1964, občanský zákoník, stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo jak na výměnu věci tak na odstoupení od smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.
Vážená paní Šolcová,
omlouvám se Vám za potíže, které máte s výrobkem zakoupeným u nás. Vaši reklamaci jsme znovu posoudili a po přehodnocení dospěli k závěru, že v tomto případě budeme Vaše odstoupení od kupní smlouvy akceptovat.
Prosím, zboží nám vraťte buď na kterékoliv naší prodejně, případně jej můžete zaslat poštou na adresu našeho reklamačního oddělení:
Internet Mall – Reklamační oddělení
Areál VGP, hala D2, rampa 54
F. V. Veselého 2760/7
193 00 Praha 9 – Horní Počernice
Prosím, přiložte fakturu a číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit uhrazenou částku. Výměna není bohužel možná, jelikož tento telefon již neprodáváme. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek se na mě kdykoliv obraťte na overeno@mall.cz. Děkuji.
Ivana
Mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
touto cestou bych Vám chtěla poděkovat za účinnou pomoc s vyřízením reklamace MT Nokia. S Vaší pomocí bylo docíleno brzkého a kladného vyřízení.
Za Vaši pomoc ještě jednou moc děkuji a budu Vás všude chválit a doporučovat.
S pozdravem Šolcová