Společnost


LAMA energy a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71692Neopravnene nauctovany poplael faktura za plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2023, před rokem

miroslav willaschek

Znění stížnosti

dobry den vladni.strop.za.plyn.je.3.koruny.za.1.kwh.a.pritom.my.dodavaatel.energii.lama.energy.uctovala.v.rocni.fakture.za.plyn.nezakonny.poplatek.4koruny.za.1kwh tudiz my nezakonnym uctovanim.nauctovaly .o.127000.vice.nez mely timto mame zaplatit lame neuveritelny doplatek.65000.korun vubec.nevym.co mam s takovym podlym jednanim.delat prosim pomozte to nejak vyresit budeme vam moc vdecny uz sem si stezoval na eru a coi.anic nepomohlo.pan.miroslav willaschek


Produkt

produkt.plyn.exlusive zakaznicke cislo ***


Požadované řešení

chci aby sme platily o 27000 korun mene nez lama pozaduje v nedoplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 17:54, před rokem

Cenový strop se týká cen v roce 2023. U plynu byl zaveden cenový strop ve výši 2,50 Kč/KWh, tedy 3,025/KWh s DPH. Stálý měsíční plat za dodávku plynu se stanoví ve výši 130 Kč/odběrné místo za měsíc. Tento strop je automatický. Odběratel tedy nemusí nic podepisovat ani o nic žádat, aby za plyn platil maximálně tuto cenu.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti LAMA energy a.s. platí, že zjistí-li Zákazník vady při vyúčtování (chybně započtené zálohy, chybně stanovená spotřeba plynu a/nebo elektřiny, použití nesprávné ceny, početní nebo tisková chyba, apod.), může uplatnit písemně reklamaci (nejlépe doporučeně a s dodejkou) u LAMA, a to na adrese: Gudrichova 763, 747 41 Hradec nad Moravicí. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč [dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.].

V rámci vyřízení reklamace se musí dodavatel zabývat spotřebitelem namítanými skutečnostmi a spolehlivě nároky spotřebitele vyvrátit.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu, jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 11:21, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.