Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71713Telefon při řízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2023, před rokem

Aneta Kohoutová

Znění stížnosti

Jela jsem 6.11. v 10.38 z náměstí Sítná. Nepřijde mi normální, aby řidič vyřídil na Veleslavín 4 hovory během jízdy. Žádné handsfree, hezky mobil u ucha, řídil jednou rukou a takhle prodával i jízdenky. Autobus 300.


Požadované řešení

Poučit řidiče o zákonech a bezpečnosti jízdy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2023 07:12, před rokem

Podle § 7 zákona o provozu na pozemních komunikacích řidič nesmí při jízdě vozidlem držet v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové zařízení. V takovém případě doporučujeme obrátit se na PČR. Jedná se o dopravní přestupek, za který hrozí řidiči pokuta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 10:30, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.