Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Vkládala jsem v pátek zásilku do Zboxu - přesně podle pokynů v aplikaci - nehledě na to, že vkladu do Zboxu využila již potřetí, takže jsem věděla jak na to.
Potvrdila jsem že zásilka byla v pořádku vložena a odjela od boxu.
V pondělí jsem s údivem zjistila, že zásilka stále ještě čeká na podání. Začala jsem zjišťovat kde je chyba, musela jsem volat během následujících 14 dnů 4x a znovu zaplatit poplatek - než se začalo něco dít.
Konečně jsem dostala e-mail o tom, že mám vyplnit reklamační formulář....jaké bylo moje překvapení po vyplnění a odeslání, když mi přišel email z reklamačního oddělení, že jsem udělala chybu při vkládání a že nemám nárok na kompenzaci?
Takže zásilkovna má za svými nehty mých skorem tisíc korun a nikde žádné dovolání spravedlnosti?!
Bonprix - 94899095 Odlehčující podprsenka bez kostic, černo-zlaté tóny - 479 Kč + Odlehčující podprsenka bez kostic, černo-fuchsiově pink - 329 Kč + 109 Kč doprava - celkem 917 Kč
Vrácení částky za ztracenou zásilku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, tak jak zde již spotřebitel podle popisu nejspíše učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Podle našeho názoru, jestliže došlo k řádnému předání zásilky dopravci, by se v tomto případě mělo postupovat podle ustanovení § 2567 občanského zákoníku, který stanoví, že při ztrátě nebo zničení zásilky nahradí dopravce cenu, kterou zásilka měla v době, kdy ji převzal. Podle § 1812 odst. 2 OZ platí, že k ujednáním odchylujícím se od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele se nepřihlíží. To platí i v případě, že se spotřebitel vzdá zvláštního práva, které mu zákon poskytuje. Jiné orgány jako např. Česká obchodní inspekce však mohou být jiného názoru.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Zvolánková, je dobře, že jste nám napsala, reklamace v tomto případě měla být přijata. Předala jsem to k prověření kolegům z týmu reklamací, aby byla zjednána náprava. Podle našich informací vám už reklamace byla uznána a adekvátní částka by měla být proplacena. Omlouvám se za komplikace, které vám to způsobilo, něco takového by se rozhodně nemělo stát. Nikola, tým Zásilkovny
Zásilkovna se mi ozvala a dostala jsem ujištění, že ačkoliv jsem já udělala chybu s vložením - takže mi zásilka bude proplacena, protože se ztratila až potom. Sice to moc nepobírám, ale jsem ráda že se to vyřešilo a peníze se mi vrátí.
Tímto stížnost uzavírám a děkuji za pomoc.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.