Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#71724Ztracená zásilka a odmítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2023, před rokem

Romana Zvolánková

Znění stížnosti

Vkládala jsem v pátek zásilku do Zboxu - přesně podle pokynů v aplikaci - nehledě na to, že vkladu do Zboxu využila již potřetí, takže jsem věděla jak na to.
Potvrdila jsem že zásilka byla v pořádku vložena a odjela od boxu.
V pondělí jsem s údivem zjistila, že zásilka stále ještě čeká na podání. Začala jsem zjišťovat kde je chyba, musela jsem volat během následujících 14 dnů 4x a znovu zaplatit poplatek - než se začalo něco dít.
Konečně jsem dostala e-mail o tom, že mám vyplnit reklamační formulář....jaké bylo moje překvapení po vyplnění a odeslání, když mi přišel email z reklamačního oddělení, že jsem udělala chybu při vkládání a že nemám nárok na kompenzaci?
Takže zásilkovna má za svými nehty mých skorem tisíc korun a nikde žádné dovolání spravedlnosti?!


Produkt

Bonprix - 94899095 Odlehčující podprsenka bez kostic, černo-zlaté tóny - 479 Kč + Odlehčující podprsenka bez kostic, černo-fuchsiově pink - 329 Kč + 109 Kč doprava - celkem 917 Kč


Požadované řešení

Vrácení částky za ztracenou zásilku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 16:37, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, tak jak zde již spotřebitel podle popisu nejspíše učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Podle našeho názoru, jestliže došlo k řádnému předání zásilky dopravci, by se v tomto případě mělo postupovat podle ustanovení § 2567 občanského zákoníku, který stanoví, že při ztrátě nebo zničení zásilky nahradí dopravce cenu, kterou zásilka měla v době, kdy ji převzal. Podle § 1812 odst. 2 OZ platí, že k ujednáním odchylujícím se od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele se nepřihlíží. To platí i v případě, že se spotřebitel vzdá zvláštního práva, které mu zákon poskytuje. Jiné orgány jako např. Česká obchodní inspekce však mohou být jiného názoru.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2023 13:20, před rokem

Dobrý den, paní Zvolánková, je dobře, že jste nám napsala, reklamace v tomto případě měla být přijata. Předala jsem to k prověření kolegům z týmu reklamací, aby byla zjednána náprava. Podle našich informací vám už reklamace byla uznána a adekvátní částka by měla být proplacena. Omlouvám se za komplikace, které vám to způsobilo, něco takového by se rozhodně nemělo stát. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2023 13:36, před rokem


Romana Zvolánková

Zásilkovna se mi ozvala a dostala jsem ujištění, že ačkoliv jsem já udělala chybu s vložením - takže mi zásilka bude proplacena, protože se ztratila až potom. Sice to moc nepobírám, ale jsem ráda že se to vyřešilo a peníze se mi vrátí.
Tímto stížnost uzavírám a děkuji za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 12:01, před 12 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.