Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71741Absurdní chování řidiče autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2023, před rokem

Radim Horák

Znění stížnosti

2.listopadu 2023 měl spoj 533 z Havířova do Karviné odjíždět v 5:56 ze zastávky Havířov,Pr.Suchá,Kaufland, ale na této zastávce vůbec nezastavil. Přitom nejde o zastávku na znamení, nikdo nebyl schovaný v budce ani teprve nedobíhal z dálky. Řidič u zastávky jen zpomalil, dokonce udělal malý oblouk směrem k nástupní ploše, ale pak se najednou začal rozjíždět, aniž by zastavil a otevřel dveře. Verzi, že by byl příliš rozjetý nebo si nevšiml, lze vyloučit, protože autobus stál asi půl minuty na křižovatce, těsně před zastávkou, a měl dost času cestující uvidět. Uvnitř autobusu bylo asi 15 lidí, kteří by mohli výše uvedené dosvědčit a někteří by zřejmě byli dohledatelní podle svých elektronických karet. Možná i kamerový záznam z křižovatky má dostatečný úhel, aby tuto zastávku zabíral. Dle místních se to v Havířově stává, že řidiči občas nezastavují, takže nejde ani vystoupit, natož nastoupit. Každopádně selhává i dozorování řidičů...


Produkt

Autobusový spoj 533 z Havířova do Karviné z 2.listopadu 2023


Požadované řešení

Efektivní, personální práce s řidiči. Přijímání jen takových zaměstnanců, kteří tuto práci chtějí dělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 17:11, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 11:20, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.