Společnost


Flaga s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71744Neukončení smlouvy o odběru, neodstranění plynové nádrže, neschopnost vystavit fakturu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2023, před rokem

Iveta MIčíková

Znění stížnosti

Dne 13.4.2023 jsem po telefonické konzultaci s informační službou firmy odeslal E-mail s žádostí o ukončení odběru na zesnulého otce, odstranění nádrže na plyn a ukončení smluvního vztahu. 19.4.2023, 1.6.2023, 27.7.2023, 20.9.2023 jsem vedla s firmou e-mailovou komunikaci, kde jsem se dožadovala vyhovění mého požadavku. Proběhlo i několik telefonátů, kde mne zástupci firmy ujišťovali, že je vše v řešení, ovšem do dnešního dne se nestalo nic z požadovaného. Dne 27.7.2023 jsem žádala o opravu faktury dle skutečného stavu plynoměru, abych mohla znovuotevřít dědické řízení ohledně přeplatku, stále nic. Bohužel si nevím rady, na koho se obrátit, aby mi pomohl. Firma po telefonu a e-mailu naslibuje hory doly a situace je neměnná. Jako vrchol mi napsali e-mail (oslovují zesnulého otce), aby jim poslal číslo účtu, kam můžou vrátit přeplatek, který byl fakturován odhadem dle spotřeby předchozích let a ne dle přiložené fotky plynoměru.
Děkuji za pomoc či tip, jak postupovat dále.
Mičíková


Požadované řešení

Pomoc při dořešení ukončení smluvního vztahu firmy Flaga a mého zesnulého otce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 12:35, před rokem

Smlouva s dodavatelem energií končí úmrtím odběratele, jestliže žil v domácnosti sám. V případě zániku odběrného místa, nebo přepisu na jiného odběratele, by mělo dodavateli postačit prokázání skutečnosti úmrtím listem či lékařskou zprávou.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud společnost nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Ten bude zaslán na adresu společnosti Flaga s.r.o., Nádražní 564/47, 69301 Hustopeče.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2023 22:02, před rokem

Žádáme společnost o vyjádření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít, aniž by došlo ke smírnému vyřešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 16:24, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.