Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7175Zamítnutá reklamace AAA auto

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2015, před 10 lety

Zdenka Pizarro Calvo

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás se stížností na reklamační řízení, tedy výsledek - Zamítnutá reklamace.
Vůz jsme zakoupili 30.5.2015, byl v provozu 1 den, poté došlo k fatální poruše brzdového systému, který kompletně selhal.
Vyjádření AAA, že jsme o této závadě věděli je nepravdivé, vůz za 200 tis. bychom s touto fatální poruchou určitě nekupovali. Vůz měl navíc sloužit k přepravě dětí. V době kdy se tato porucha objevila byly ve voze dva nezletilý. Pokud bychom parkovali, jako každý den před domem, vjeli bychom s tímto vozem přímo do hlavní křižovatky. Došlo ke ztrátě kontroly nad vozidlem a samozřejmě poškození karoserie.
Žádáme o odstranění těchto závad bez dalšího prodlení.
Nutno podotknout, že AAA auto jsem kontaktovali nespočetně krát, vždy se stejnou odpovědí, že zavolají zpět, to se nestalo. Až za pomoci manažera zákaznického servisu nám bylo poskytnuto vyjádření.


Požadované řešení

Oprava vozu na náklady AAA
Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 12:07, před 10 lety

U použitých věcí jako jsou ojeté automobily se odpovědnost za vady vztahuje pouze na tzv. skryté vady, tedy na vady, které byly na vozidle již v době koupě a prodávající spotřebitele na ně neupozornil a nesouvisí s běžným opotřebením. V prvních 6 měsících od koupě vozu, tak jako v tomto případě, je to právě prodejce, který musí prokázat v případě řádně uplatněné reklamace, že se o skrytou vadu nejedná, poté se však důkazní břemeno obrací. Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny.

Pokud se tedy vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k zákonné domněnce nelze při zamítnutí reklamace uplatněné v prvních 6 ti měsících od převzetí považovat za dostatečné posouzení vady bez osobní prohlídky vozidla. Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Pouhým ustanovením ve smlouvě vztahujícím se ke špatnému technickému stavu vozu se nelze zbavit odpovědnosti za vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2015 13:59, před 9 lety

Dobrý den, jak mě kolegové informovali, Dohoda o narovnání je již podepsána, jen neodešly peníze. P.Bastl Vám dnes posílal dopis, že platba půjde tento týden. Dejte potom prosím vědět, jestli je vše v pořádku. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 10:03, před 9 lety

Žádáme spotřebitele, aby potvrdil, zda v případu skutečně došlo k dosažení dohody a následně celou stížnost uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.9.2015 12:08, před 9 lety


Zdenka Pizarro Calvo

Hodnocení:

Komentář: Se společností AAA auto došlo k finančnímu vyrovnání.