Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den - koupili jsme si s rodinou měsíc pořed odjezdem 4 jízdenkY v dětském kupečku , máte tam 6 sedadel ,s námi jela paní s dvěma dětma,my jsme měli 2 kluky.Dětské kupé nám vyhovovalo ale ....jak je možné ,že kupečko je průchozí a můžou si tam chodit další rodiče s dětma ? neuměli ani pozdravit- tahali se sem a tam každou chvilku !!!! nezdá se Vám když dáme za jízdenky přes 800kč ,že potřebujeme i nějaké soukromí ????jakto ,že nemáte na stránkách napsáno ,že kupé je i pro jiné lidi s dětma??? to je dost zásadní informace !!! už si stěžovalo více lidí na toto téma !s Vaší přepravou jsme nebyli spokojeni .Gospodarčíková
jeli jsme v pondělí z Prahy ve 13.38 hod.do Ostravy - Svinova
jaké řešení nabízíte Vy ?
|
Tweet |
Společnost RegioJet a.s. na svých stránkách uvádí, že dětské kupé je primárně určené pro klienty s rezervací. Pokud kapacita kupé není naplněna, případně klienti z kupé souhlasí, je možné, aby kupé navštívili i ostatní děti, které mají rezervováno místo jinde ve voze.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno nebo e-mailem na: reditel@regiojet.cz.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.