Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7179Nespokojenost v dětském kupé

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2015, před 10 lety

Danas Gospodarczyková

Znění stížnosti

Dobrý den - koupili jsme si s rodinou měsíc pořed odjezdem 4 jízdenkY v dětském kupečku , máte tam 6 sedadel ,s námi jela paní s dvěma dětma,my jsme měli 2 kluky.Dětské kupé nám vyhovovalo ale ....jak je možné ,že kupečko je průchozí a můžou si tam chodit další rodiče s dětma ? neuměli ani pozdravit- tahali se sem a tam každou chvilku !!!! nezdá se Vám když dáme za jízdenky přes 800kč ,že potřebujeme i nějaké soukromí ????jakto ,že nemáte na stránkách napsáno ,že kupé je i pro jiné lidi s dětma??? to je dost zásadní informace !!! už si stěžovalo více lidí na toto téma !s Vaší přepravou jsme nebyli spokojeni .Gospodarčíková
jeli jsme v pondělí z Prahy ve 13.38 hod.do Ostravy - Svinova


Požadované řešení

jaké řešení nabízíte Vy ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 14:54, před 10 lety

Společnost RegioJet a.s. na svých stránkách uvádí, že dětské kupé je primárně určené pro klienty s rezervací. Pokud kapacita kupé není naplněna, případně klienti z kupé souhlasí, je možné, aby kupé navštívili i ostatní děti, které mají rezervováno místo jinde ve voze.

S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno nebo e-mailem na: reditel@regiojet.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2015 14:58, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.