Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reaguji, stejně, jako pán z dotazu na stránkách poradte.cz, (viz níže), řeším, že společnost, provozující stravenkové karty Benefitka svůj problém již měsíc nevyřešila a usilovně na něm pracuje. Já mám smůlu i v tom, že stravenková karta byla registrována na můj firemní e-mail (firmy, u které již nepracuji), a účet se nedá obnovit, ani se nemohu znovu zaregistrovat. Systém mě vrací na jejich úvodní stránku. Nefunguje mi ani přihlášení do mobilní aplikace. Expirace platební karty je 12/2025, a stravenky nejsou z účtu karty vyčerpané. Nemohu se přihlásit ke svému účtu, prot ani přesný zůstatek neznám.
Zdroj: https://www.poradte.cz/spolecnost/80054-benefitka-stravenkova-karta.html#8
poslední tři dny nelze použít platební kartu Benefitka provozovanou firmou SatisPoll s.r.o. by Neeco Group. Jedná se o stravenkovou kartu, kterou dobíjí zaměstnavatel namísto papírových stravenek. Vůbec se mi nelíbí, že nemohu disponovat prostředky, které mi jsou strženy ze mzdy. Firma provozující Benefitku mlčí. Na jejich webu pouze upozornění:
Vážení držitelé karet Benefitka,
aktuálně probíhá výpadek služby. Důvodem výpadku je problém na straně našeho partnera, který na jeho vyřešení usilovně pracuje. Jakmile budou karty opět funkční, budeme vás informovat e-mailem i zde na webových stránkách.
Omlouváme se za způsobené komplikace.
Tým Benefitky
Toto je za poslední měsíc podruhé, co firma blokuje prostředky na kartě. Není to protizákonné? Jak dlouho to může trvat? Je ze zákona nárok na nějakou kompenzaci? Jakým způsobem toto řešit? Děkuji za Vaše odpovědi i zkušenosti. Bublik
Zdroj: https://www.poradte.cz/spolecnost/80054-benefitka-stravenkova-karta.html#8
stravenková karta je provozovatelem blokovaná
Odblokování platební karty. Jako zaměstnanci mi bylo stravné strženo ze mzdy.
A součaně mi na stravenky přispíval zaměstnavatel.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti v bodě 13.7 je uvedeno, že společnost Prepaid Solutions a.s. (vydavatel karet) nebo dodavatel (SatisPoll s.r.o.) jsou oprávněni kdykoliv z důvodů technických, bezpečnostních, z důvodů údržby, správy nebo z jiného vážného důvodu na své straně dočasně nebo trvale blokovat využívání BENEFITKY na potřebnou dobu, aniž by společnosti vydavateli karet či dodavateli vznikl jakýkoliv závazek vůči držiteli nebo jakékoliv třetí osobě.
Domníváme se však, že případný výpadek by měl být přiměřeně dlouhý.
V případě že držitel nebo třetí osoba chtějí upozornit na nedostatek, nesprávné jednání nebo nečinnost společnosti vydavatele karet nebo dodavatele nebo jejího pracovníka, mohou tak dále učinit prostřednictvím stížnosti adresované společnosti Prepaid Solutions.
Stížnost je také možné podat u orgánu dohledu, kterým je Česká národní banka se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, Česká republika.
Pokud není možné službu dlouhodobě využít, je vhodné uplatnit reklamaci.
Stížnosti a reklamace mohou klienti podat buď:
- Písemně: Prepaid Solutions a.s., Vodičkova 707/37, Praha 1, 110 00,
- Elektronicky: podpora@prepaid-solutions.cz, nebo
- Telefonicky: +420 228 880 210.
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít, aniž by bylo dosaženo smírného vyřešení sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.