Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Můžete mi vysvětlit proč vlak,který jel v 18:51 směr Nymbur blbě hlásil stanice a nikdo nám k tomu nic neřekl?
Opravdu jsem byla ***, když jsem chtěla vystoupit v Lysé nad Labem a i to tam bylo napsané na tabuli a hlásili to a vystoupila jsme v Ostré,kde jsem musela čekat přes 40 minut na další vlak?
Jako tohle je už vrchol k čemu tam je průvodčí...
Hlavně že se 100x hlásí výstup ve Mstěticích...
Když jsme se zeptala průvodčího tak mi řekl že to není jeho problém,ale můj boj..
Díky kvůli tomuhle nedávám nesmyslné peníze za lítačku.
Vlak směr Nymburk 18:51
Pokud vám špatně funguje hlášení bylo by dobré lidi informovat,když člověk večer nic nevidí z okna...
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci. Jako nejvhodnější reklamační nárok se jeví sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.