Společnost


M.B.A. Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#71803Neoprávněná výzva k úhradě 303,83 Kč.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2023, před rokem

JOZEF CUCHTA

Znění stížnosti

Dne 3.11.2023.jsem obdrzel list.Ze mne opakovane vyzivaji o zaplaceni udajne nejakeho DLUHU.vcastke.303,83 Kč.Prej spolecnost.M.B.A.finance s.r.o.odkoupili od spolecnosti.Canal+ Luxembourg S.a.R.L.(freeSat) muj DLUH!!!Se spolecnosti nemam nic spolecniho.Natos dluh ani zavazek zaden kontakt skratka nic DEKUJEM???(za OBTEZOVANI.§.)J.Č.BECOV U MOSTU.435 26.BECOV.9.11.2023.


Produkt

nemam


Požadované řešení

NE- Obtezovat.DUCHOCE!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 07:15, před rokem

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitel je před zaplacením jakékoliv částky oprávněn vědět, na jakém základě tuto částku společnosti poskytuje.

Spotřebiteli doporučujeme rovněž kontaktovat společnost UPC (FreeSat), která by mohla být případný postupitel pohledávky, a informovat se o tom, jak v celé věci postupovala a zda dluh skutečně postoupila společnosti M.B.A. Finance s.r.o.

Vhodný způsob informování spotřebitele by bylo například poštou.

O případné neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy M.B.A. Finance s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz (jde-li o společnost, které byla pohledávka postoupena).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 11:31, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.