Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, jsem už fakt zoufalý z Vašich služeb. Cokoli potřebuji a to dlouhodobě s O2 zařídit, je problém. V minulosti jsem řešil špatný internet na Hotelu Hladina Slapy, špatný signál na SIM kartách při volání, apod. Vše jste ve finále vždy uznali a dali mi za pravdu a dokonce kompenzace. To píšu na úvod jen pro upřesnění, ze nejde o “blbosti” a ze to není mým špatným rozmarem.
Aktuálně řeším poměrně banální věc: prelozku internetu - black box - z adresy *** na adresu ***.
Nejprve mi Váš operátor řekl, ze to není problem a ze by dokonce mohl byt udělaný bonding, aby byla rychlost lepší. Teď je tam 50MG. Ale ze musíme nejprve internet přeložit. Pak mám zavolat znova a vyrazí druhy technik, který udělá bonding. Tak jsme udělali. Přijel první technik a internet zapojil. Sám to na miste měřil a nameril, ze by tam mohlo byt až 240MG. Volal tedy další den na infolinku, abych požádal o bonding. Odpověď operátora byla, ze to v systému nevidí a nejde to tedy zařídit. Tak mu říkám, co se stalo viz výše. A at me kontaktuje kolega, který mi to slíbil. On, ze mu to dá do mailu. Říkám mu, můžete me dat do kopie? Prý ze nemůže. Tak mu říkám - to dopadne tak, ze se mi kolega neozve a já zas budu volat na infolinku, zvedne to někdo jiný a já to zase budu cele vysvětlovat. Tak se samozřejmě stalo. Kolega nevolal. Tak volám znova po několika dnech na infolinku, abych to cele zase vysvětlil. Další kolega, ze to tam fakt nevidí. Ale ze to zjisti a zavolá mi po víkendu. Dneska je čtvrtek a nikdo nevolal. A nám tato rychlost internetu nestačí.
Ptám se tedy? Muže to někdo ve firmě je O2 zařídit?
ICO společnosti je 11745959.
Dekuji.
Michal Čapek
Internet
Zvýšit rychlost
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že na jeho adrese je možný bonding, měla by být spotřebiteli tato služba poskytnuta.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět a mrzí mě, že nedošlo ke slíbenému zpětnému kontaktu.
Dle kontroly je na uvedené adrese k dispozici rychlost až 100 Mb/s. Tuto rychlost ale nenabízíme po metalické síti přes bonding, ale jako bezdrátové připojení po technologiii 5G-ready, ke které je potřeba mít nový modem. Po metalické síti zde nabízíme maximální rychlost 50 Mb/s.
Máte-li zájem o změnu technologie navýšení rychlosti, napište nám prosím do emailu info@o2guru.cz Vaše IČO spolu s odkazem na tento dTest, budeme se snažit udělat vše pro to, aby byla situace dořešena k Vaší spokojenosti.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal.Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.