Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Vážení,
dne 7. 11. 2023 jsem cestovala vlakem, a to spojem Ostrava hl. n. - Praha hl. n. (10:40 - 14:08). V dětském kupé voze č. 6 jsem v konečné stanici zanechala svůj mobilní telefon, o němž jsem zjistila, že se dne 8. 11. 2023 kolem 21:00 hodiny a dále, nacházel na adrese Nádražní, Praha - Smíchov - zřejmě byty stevardů. Ihned jsem telefonicky kontaktovala dispečink, kde mi bylo unavenou pracovnicí sděleno, že mobil nemá nikde k dispozici a s touto situací nic neudělá. Očekávala bych, že tato vlaková společnost zaměstnává osoby s trestnou bezúhonností, a předpokládám, že se dá jmenovitě zjistit, kteří stevardi měli v tomto i po tomto termínu směnu (pakliže se vlak otáčel) a rovněž, kdo využíval v den zjištění polohy "stevardní" byt. Již jsem napsala několik e-mailů, troufám si říct, ohledně odcizení telefonu, neboť stevard/zloděj do dnes mobil zřejmě neodevzdal, neboť jsem nebyla o jeho nalezení dosud vyrozuměna. Zároveň mě po tomto incidentu udivuje fakt, že zoufalci stále existují a mají touho krást starší telefony, navíc mamince s dítětem (na tapetě lze "vyčíst"). Telefon ani nemá takovou cenovou hodnotu, nýbrž data, která v něm jsou uložena. Což může být pachateli leda tak k ... V závěru ještě sděluji, že telefon byl několikrát telefonicky kontaktován, avšak bez odezvy.
Tímto Vás žádám o kladné vyřízení celé záležitosti. V opačném případě se domnívám, že máte mezi s sebou člověk, na jehož jednání byste si měli dát pozor.
Děkuji, s pozdravem Kolaříková Lenka.
Stříbrný iPhone 6s, průhledný obal s jemnými obrázky. Již v režimu ztráty, zřejmě již vybitý.
Navrácení mobilního telefonu, finanční kompenzace.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud by se jednalo o krádež mobilního telefonu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Policii ČR.
Jelikož společnost, ač informována, nepovažovala za nutné se ke stížnosti vyjádřit, jsme nuceni ji uzavřít bez dalšího.