Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#71834Vadná aktualizace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2023, před rokem

Ludmila Bártová

Znění stížnosti

V létě proběhla nová, prý “lepší”, aktualizace na O2TV, která ovšem nestojí za nic. Nepřinesla absolutně žádné zlepšení. Uživatelský komfort je naprosto minimální. Signál se neustále odpojuje, vše je totálně pomalé, zasekané, některé funkce vůbec na ovladač nereagují. Je to již několik měsíců a stále nejste v dnešní době schopni tento problém vyřešit…! Placená služba, která absolutně neodpovídá ceně!


Požadované řešení

Požadujeme řádné odůvodnění, proč nejsou nedostatky stále vyřešeny. Pokud nedojde k jejich odstranění ani nebude možný přechod na starší aktualizace, budeme nuceni službu zrušit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2023 16:42, před rokem

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2023 17:01, před rokem

Dobrý den,

velice nás mrzí projevená nespokojenost se službou. děkuji ještě jednou za reakci. Chápeme, že současný stav služby nemusí být pro Vás komfortní. Věřte, že testování přes spuštěním bylo z naší strany velice intenzivní, ale chyby, které jsou nyní řešeny, se při tomto testování neprojevily. Nová O2 TV se stále vyvíjí, téměř každý týden přidáváme nová vylepšení a funkcionality. Některé zákazníci vnímají, protože změnu přímo vidí, některé aktualizace probíhají na pozadí a ačkoli je uživatelé nezaznamenají, pro fungování celé platformy mají zásadní vliv. Na vylepšení stále pracujeme. Přesné či přibližné termíny řešení jednotlivých chyb nejsou k dispozici.
V případě řešení konkrétních potíží nás neváhejte kontaktovat přes e-mail info@o2guru.cz, případně přes kontakty uvedené zde https://www.o2.cz/osobni/kontakty, kde se Vám rádi budeme věnovat.

S pozdravem

Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2023 21:49, před rokem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.12.2023 22:44, před rokem


Ludmila Bártová

Hodnocení: