Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#7185Zaplatíme za svou důvěřivost k Euronicsu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2015, před 10 lety

Marcela Skupinová

Znění stížnosti

Úžasný příběh o tzv.lidskosti.
Na internetu jsme vybrali lednici pro "staré rodiče", dokonce nám byl zde slíben reklamou dárek, v podobě Dolce gusta, v případě, že lednice bude stát více než 6 tis., což tak bylo.
Volala jsem na prodejnu do Ostravy v NOVÉ KAROLÍNĚ. Muž u telefonu nám sdělil, že lednici objednají, dárek se na tento prodej vztahuje, ale musím se zastavit na prodejnu osobně.
Druhý den jsem se vydala na prodejnu, kde se mě ujala příjemná paní, která semnou lednici objednala a sepsala smlouvu.Dožadala jsem se i dárku, o kterém se paní vůbec nezmínila a bylo mi řečeno, že na něj nemám nárok.Když jsem se jí svěřila o rozhovoru z předchozího dne, paní odběhla a najednou mi dárek ručně připsala na smlouvu.
Múj otec má 81 let, já nemám partnera a tak jsem požadala o dovoz. Paní mi nabídla, že pokud si připlatíme 1.rok záruční doby navíc, je zde dovoz zdarma, i vynesení do bytu. Neváhala jsem, taky mi nic jiného nezbylo.Paní domluvila dovoz na pátek.Již ve středu mi volala, že nelze lednici doručit, řidič údajně nemá auto.Zde už jsm reagovala předáním informace, že matka je diabetik, musí si 3x denně píchat inzulín a ten se musí skladovat v chladu.Sdělila mi,že v úterý jistě přijede.
A co teď???
Zapújčila jsem pro rodiče chladící box, do kterého musíte, při teplotách cca 38'C měnit destičky nejméně 3x za den. Zde jsme se spolehli na vztřícné sousedy.
V úterý jsem šla na prodejnu a nechala si potvrdit certifikát o prodloužené záruce.Paní mě přesvědčila: "Lednici vám dnes určitě přivezou."
V odpoledních hodinách volal řidič, že nestíhají a na mou informaci, že je to pro nás urgentní a bydliště rodičů se nachází "přes cestu", mi řekl: "Za chvíli vám zavolám." Později volala paní prodavačka, zase jen výmluvy, opět - zítra.
Za peníze, které jsme investovali do prodloužené záruky, mohly jít osobě, která by lednici přes cestu přivezla,že?
Ve středu přivezl pán řidič lednici, do výtahu a do 1.patra jí vyvezl, ale na dotaz, jestli ji dá na místo do kuchyně, řekl otci, že to by si musel zaplatit. Připomíná vám to slova: "Zdvořilým přístupem dosáhnete víc než nadávkami.?"
Lednice stojí zabalená uprostřed kuchyně a čeká, až zítra pojedu s dětmi k rodičům a nějak lednici odbalíme a zprovozníme.
"Taky jste se pobavili?"

S pozdravem
Mgr.Marcela Skupinová


Požadované řešení

Říká se tomu kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 10:17, před 10 lety

Poruší-li strana povinnost ze smlouvy, například neplní-li řádně a včas, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit. Povinnosti k náhradě se škůdce zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2015 14:55, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.