Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
zajímalo by mě, jak je možné, že mají v letáku zboží, které se v žádné z vašich poboček nenachází. Mám na mysli konkrétně asijský dezert Mochi, který máte v letáku. Hned první den akce jsem byla ve 4 pobočkách v Praze a na všech pobočkách mi bylo sděleno, že zboží vůbec nedorazilo. Druhý den jsem navštívila další 2 pobočky a tento produkt stále nikde. Děkuji za vysvětlení.
Napište mi,kde v Praze se tento produkt nachází, mám velký zájem!!!
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, mrzí nás, že jste si neměla možnost zboží zakoupit. ☹ Akční sortiment se z pravidla chystá do regálu den před začátek akce. Bohužel ze na dTestu nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. Mrzí nás, že se tak ve Vašem případě nestalo. S pozdravem tým Lidl
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.