Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71869Nekompletní objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2023, před rokem

Karolína Kabelková

Znění stížnosti

Při nákupu na pobočce Třebíč jsme neobdrželi kompletní objednávku. Nikdy dřív se tohle nestalo, proto jsem vážně zklamaná.


Produkt

Objednávka č. 70, 10.11.2023, 17:50


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 07:57, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si kompletnost objednávky kontrolovali co nejdříve, nejlépe ihned po převzetí, aby předešli podobným situacím.

Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 13:01, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.