Společnost


Kateřina Houdková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71870NEUZNANÉ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A NEVRÁCENÍ ZPĚT PLATBY NA ŮČET.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2023, před rokem

Miroslav Šuba

Znění stížnosti

Dne 9.10.2023 jsem u HUDEBNÍ NÁSTROJE HOUDEK zakoupil SOFTWARE DAW PRESONUS STUDIO ONE 6 na UPGRADE z PRESONUS STUDIO ONE 6 ARTIST, kde již mám více než rok registraci i s licencí, cena byla 7.050 Kč.
Proběhla objednávka BEZ JEDINÉHO PŘIPOMENUTÍ OD PRODEJCE PODLE ZÁKONU Č.374/2022Sb.kterým se mění ZÁKON Č.634/1992 Sb.O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ A ZÁKON Č.89/2012 Sb.POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ.ZMĚNY VE SPOTŘEBITELSKÉM PRÁVU V ÚČINNOSTI DNEM 6.1.2023.NOVELA TÉŽ NOVĚ UPRAVUJE NOVÝ SMLUVNÍ TYP, A TO SMLOUVU O POSKYTOVÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU. I ZDE MAJÍ SPOTŘEBITELÉ V ZÁSADĚ STEJNÁ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACÍ)JAKO V PŘÍP.KLASICKÉ KOUPĚ ZBOŽÍ !
Pan Houdek VŮBEC tento nový zákon NERESPEKTUJE ANI PO POSLÁNÍ A NĚKOLIKA VÝZEV!
Po zaslání VOUTCHERU - LIC.KLÍČE na již zakoupený DAW jsem strávil opravdu celé dvě noci a skoro celé dny instalací, ale marně. Instalace hlásila " invalid " a připadá mi, jakoby již zmiňovaný Voutcher měl již někdo nainstalovaný, mailem jsem ho dostal vyfocený a to s logem od fa.DISK.CZ. Vše jsem vyfotil (nechtěl jsem hned odstoupit od KUP.SMLOUVY) poslal a požádal co s tím ? Ale odpověď pana Houdka, " že je mu to moc líto a možná kontaktovat výrobce " ... mě úplně odrovnala a poslal jsem okamžitě, ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14.DNŮ A ŽE CHCI ZPĚT POSLAT NA MŮJ ÚČET PLATBU. Další odpověď HN.HOUDEK MĚ ŠOKOVALA, ŽE ZE ZÁKONA NEMOHU OD KUPNÍ SMLOUVY ODSTOUPIT! ŽE SE NA DATA NEVSTAHUJE ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ! ZÁKON, KTERÝ ZDE ZMIŇUJI,KTERÝ JSEM MU NĚKOLIKRÁT PŘEPOSLAL, dokonce mi odepsal, že se ptali na ČOI a POZOR prý ČOI. JIM DALA ZAPRAVDU. Nevěřím tomu, zákon je naprosto jasný, to by mohl rovnou spotřebitel vyhodit peníze oknem !
Další " perlou " bylo, ŽE JESTLI CHCI, TAK VOLALI FA.DISK CZ A NĚJAKÝ PÁN MI RÁD POMŮŽE S INSTALACÍ :-) Nepotřeboval jsem zatím, žádnou pomoc s žádnou instalací softwaru a do muziky dělám již 41.let ! O to nejde, ale CO TO JE ? TO JE NOVÝ ZPŮSOB REKLAMACE NEBO MI PÁN POMŮŽE PO INTERNETU OPRAVIT LIC.ČÍSLO - VOUTCHER ??? Jen ještě dodám, OPRAVDU JSEM NAKUPOVAL V HODNĚ HUDEBNINÁCH, ALE TAKOVÉ CHOVÁNÍ A VŮBEC NEŘEŠENÍ PROBLÉMU, ZE STRANY HN.HOUDEK, JSEM NIKDY A NIKDE NEZAŽIL!


Produkt

DAW PRESONUS STUDIO ONE 6 UPGRADE Z PRESONUS STUDIO ONE 6 ARTIST.


Požadované řešení

Jelikož jsem jako spotřebitel splnil dle Zákona lhůtu na ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY do 14.dnů a čekal dle Zákona 14.dní od prodejce zpět mé peníze 7.050Kč. na můj účet a nestalo se tak, prodejce je neochotný vůbec něco řešit a zde ani nejde o nějakou opravu přístroje, TRVÁM NA MÉM ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A OKAMŽITÉ VRÁCENÍ ZPĚT MÉ PLATBY NA MŮJ ÚČET! Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 12:50, před rokem

Podle § 1828 odst. 4 občanského zákoníku platí, že pokud je poskytován digitální obsah, který není dodán na hmotném nosiči a pokud spotřebitel výslovně souhlasil se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, vzal tak na vědomí, že udělením tohoto souhlasu zaniklo jeho právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l). Potvrzení tohoto souhlasu je podnikatel povinen vydat spotřebiteli spolu s digitálním obsahem.

Pokud by se však prokázalo, že v tomto případě došlo k podstatnému porušení smlouvy (nefunkčnost produktu), mohl by spotřebitel bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

Mimo to platí, že pokud zboží neodpovídá objednávce, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 13:07, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.