Společnost


Jiří Hovorka

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7189Nedodělaná práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2015, před 10 lety

Dalibor Mahovský

Znění stížnosti

U 1.montáže dveří neměl všechny díly.Se slibem že dodá odpracuje 2.den.Mezi tím se rozlepili 1 obložky tj.od 20.2. 2015. Pokud jsem se mu náhodou dovolal, tak jen pouze sliboval že dorazí a dodělá to. Takto nám to slíbil cca.10x a stále nepřijel. Fakturu mi vystavil na kus papíru s tím, že mi ji po dodělání dodá...tvrdil že ji zapomněl.


Požadované řešení

dodělání zaplacené práce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 16:15, před 9 lety

Doporučujeme spotřebiteli nejprve písemně vyzvat podnikatele k dokončení prací, které budou ve výzvě přesně specifikovány. Výzva k plnění nemá zákonem předepsanou formu. Stačí tedy, pokud k plnění ze smlouvy vyzve spotřebitel ústně. Není však nad písemnou formu, která snáze prokáže projevenou vůli. Za tímto účelem je nutné podnikateli určit přiměřenou lhůtu (případně lhůtu, která je sjednána ve smlouvě). Pokud podnikatel neodstraní vady v této lhůtě, porušuje tím svou povinnost z uzavřené smlouvy. Byla-li předmětná smlouva uzavřena po 1.1.2014, bude zřejmě tato smlouva považována za smlouvu kupní (dodání a montáž dveří).

Pokud by se povinná osoba vyhýbala převzetí výzvy zasílané prostřednictvím pošty (nejlépe doporučeně s dodejkou), uplatní se zákonná domněnka, že došla adresátovi třetí pracovní den po odeslání. Nebude-li výzva k plnění úspěšná, dostává se povinná strana do prodlení.

Pokud nebude dodání a montáž dveří dokončeno do stanoveného termínu, bude spotřebitel oprávněn odstoupit od výše uvedené smlouvy a současně požadovat náhradu škody tím způsobenou formou občanskoprávního soudního řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2015 14:53, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.