Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U 1.montáže dveří neměl všechny díly.Se slibem že dodá odpracuje 2.den.Mezi tím se rozlepili 1 obložky tj.od 20.2. 2015. Pokud jsem se mu náhodou dovolal, tak jen pouze sliboval že dorazí a dodělá to. Takto nám to slíbil cca.10x a stále nepřijel. Fakturu mi vystavil na kus papíru s tím, že mi ji po dodělání dodá...tvrdil že ji zapomněl.
dodělání zaplacené práce
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli nejprve písemně vyzvat podnikatele k dokončení prací, které budou ve výzvě přesně specifikovány. Výzva k plnění nemá zákonem předepsanou formu. Stačí tedy, pokud k plnění ze smlouvy vyzve spotřebitel ústně. Není však nad písemnou formu, která snáze prokáže projevenou vůli. Za tímto účelem je nutné podnikateli určit přiměřenou lhůtu (případně lhůtu, která je sjednána ve smlouvě). Pokud podnikatel neodstraní vady v této lhůtě, porušuje tím svou povinnost z uzavřené smlouvy. Byla-li předmětná smlouva uzavřena po 1.1.2014, bude zřejmě tato smlouva považována za smlouvu kupní (dodání a montáž dveří).
Pokud by se povinná osoba vyhýbala převzetí výzvy zasílané prostřednictvím pošty (nejlépe doporučeně s dodejkou), uplatní se zákonná domněnka, že došla adresátovi třetí pracovní den po odeslání. Nebude-li výzva k plnění úspěšná, dostává se povinná strana do prodlení.
Pokud nebude dodání a montáž dveří dokončeno do stanoveného termínu, bude spotřebitel oprávněn odstoupit od výše uvedené smlouvy a současně požadovat náhradu škody tím způsobenou formou občanskoprávního soudního řízení.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.