Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7190Není signál

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 57 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2015, před 10 lety

Dana Prokešová

Znění stížnosti

Od dnešního rána, tj. 9.7.2015 nemáme signál. D.Prokešová, Břidličná


Požadované řešení

Odstranění v co nejkratší době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 14:03, před 10 lety

V § 12 zákon o elektronických komunikacích stanoví, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Na výpadek poskytované služby však doporučujeme operátora ihned upozornit, aby mohl provést nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.7.2015 12:14, před 10 lety


Dana Prokešová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

od dnešního dne tj. 10.7.2015, je zase vše v pořádku.

Děkuji

D. Prokešová