Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý vecer,
Obracím se na Vas s prosbou o pomoc, jsem zoufalá a už nevim na koho se obrátit koupila jsme synovi tel. Iphone 13pro max přes internet incomputer.cz, zaslany Take přes zasilkovnu částka 18500kc, po jednání přes maily s vedoucím provozu jsme se domluvili, ze tel vrátíme zaslali nám iPhone 12 pro max místo zmiňované 13 pro max. Vrátili jsme přes zasilkovnu po 14ti dnech jsem kontaktovala p. Vedoucího ten mi sdělil, ze se k nim balíček nedostal, zůstal někde trčet pry na depu v zasilkovne. Kontaktovala jsme zasilkovnu balíček nemohou najit podala jsem reklamaci ale oni mi chtějí poslat jen 5000 Kč. Chápu, ze maji nejaka pravidla, ale balíček se ztratíl u nich a ja ted jsem zůstala i bez tel. i peněz nevim co dělat fakturu jsem prilozila c. Modelu i sériové číslo mohu take doložit přece se ten tel musí najit dekuji a věřím ze mi nějak poradíte
Iphone 12pro max zlaté barvy c.modelu MGCW3VC /A sériové c. ***
Vrátit celou částku nebo at se najde balíček, který se ztratil
|
Tweet |
Podle bodu 7 obchodních podmínek společnosti týkajících se služby "Mezi námi" platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna odpovídá za skutečnou škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, nejvýše do částky 300,- Kč. U Zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna za skutečnou škodu až do výše 5.000,- Kč.
Domníváme se však, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla uhradit tuto pravou hodnotu. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Bandova, mrzí nás, že došlo ke ztrátě vaší zásilky. Je dobře, že jste se obrátila na naše reklamační oddělení. Podle všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) je v rámci služby Mezi Námi povoleno přepravovat zboží v hodnotě do 5 000 Kč, z toho důvodu může být zásilka pojištěna maximálně do této výše. Pokud se zásilka ztratí, mělo by dojít k náhradě skutečné škody, částka ovšem nesmí přesáhnout maximální výši 5 000 Kč. Pakliže potřebujete e-shopu vrátit zakoupené zboží, nejlepší postup je obrátit se na daný e-shop a domluvit se s ním například na zaslání vratkového kódu (https://www.zasilkovna.cz/zpetna-logistika). V případě, že by pak došlo ke ztrátě, případnou reklamaci včetně kompenzace by s námi řešil přímo e-shop. Nikola, tým Zásilkovny
Prosím Vás dekuji mohu zaslat všechny komunikace psány mezi mnou a e-shopem sdělil mi pan ze mám odeslat zasilkovnou a ze nemají s Vámi vratkove kódy
Dekuji Bandova
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Vzhledem k výše uvedenému, stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.
Jestliže však spotřebitelka jednala v souladu s pokyny prodávajícího, může být za dopravu odpovědný on. V takovém případě doporučujeme spotřebitelce se obrátit přímo na prodávajícího.
Spotřebitelka dále může využít mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.