Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71901Neposkytnutá sleva na dítě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2023, před rokem

Zuzana Kopalová

Znění stížnosti

Má dcera, 14 let, jela vlakem z Nové Paky - města ( v sobotu 11.11. v 17.30 hod. ). Přišla k pokladně a žádala zlevněnou jízdenku. Pokladní se na ni podívala a vydala jí jízdenku na plné jízdné. Dcera namítla, že chtěla poloviční jízdenku - přesně prý řekla že "do osmnácti", ale pokladní se na ni znovu jen podívala a trvala na plném jízdném. Mezitím začal přijíždět vlak, tak dcera plné jízdné zaplatila.
Já to vnímám tak, že JSEM BYLA OKRADENA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( dcera samozřejmě platila mými penězi )

Nevím, jakým způsobem má čtrnáctiletý člověk dokazovat, že má nárok na slevu a ROZHODNĚ SI NEPŘEJI, ABY SE NĚCO TAKOVÉHO ZNOVU OPAKOVALO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pokud bude, jsem ochotna se dotazovat přímo na ministerstvu dopravy, jak to tedy s dětskými slevami v našem státě ve skutečnosti funguje.


Požadované řešení

Vrácení peněz a omluva - jsem ochotna na zastávku osobně zajít kterékoli odpoledne všedního dne ( do Nové Paky dojíždím do zaměstnání )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 13:22, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si jízdní doklady kontrolovali co nejdříve po převzetí, nejlépe ihned.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.