Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71905Neúplná objednávka, dlouhá doba čekání, špatně vrácené peníze, arogance zaměstnanců no prostě děs!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2023, před rokem

Jan Jan

Znění stížnosti

Jak si můžete ** dovolit tak velká a známá firma z 90% ** objednávku? Promiňte mi za vulgarismy, ale moje trpělivost přetekla. Budu ai na vás stěžovat všude kde to pujde. Už toho mám opravdu dost. Není možné, že zaměstnaváte lidi, kteří nejsou schopný dát dohromady jednu objednávku? To tam zaměstnaváte cizince nebo negramotné lidi? Nebo manažeři jim to nařizují a pak kradou? Jak si můžete dovolit okrádá své zákazníky a ještě jim dávat staré maso? Tohle je vrchol. Volal jsem na hygienickou stanici a na Českou obchodní inspekci, takže se těšte!


Požadované řešení

Výměna personálu a manažerů. Častější kontroly dodržování skladování masa a zhotovení objednávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 14:21, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si kompletnost objednávky kontrolovali co nejdříve, nejlépe ihned po převzetí, aby předešli podobným situacím.

Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 13:11, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.