Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 07/11 09:33 Staré Město u Uh.Hradiště -Praha hl.nádraží, jsem cestoval s manželkou vlakem R 890 vůz 367 místo 85,86.Venkovní teplota cca 10 st.Ve vagonu nefungovalo topení a nešly zavřít vchodové dveře do vagonu.Cestovat v takových podmínkách je v dnešní době nepřijatelné.Upozorněli jsme průvodčího,ale ten konstatoval,že topení dal na maximum,ale nefunguje.Doporučil,že si máme najít jiné místo-najivní a hloupé doporučení,přece on má najít místo které není obsazené!!!Tato situace se mně stala také asi před 4 roky a to jsem přešel mlčením.Závěrem pro mě,s vaší společností NEJEZDIT !!!!
Spozdravem Josef Němeček
S vaší společností nejezdit
|
Tweet |
Pokud služba neodpovídala objednávce, je vhodné podat reklamaci. Jako nejvhodnější nárok se jeví sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.