Společnost


Badoo Trading Limited (seznamka badoo.com)

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71909Badoo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2023, před rokem

Petr Vilímek

Znění stížnosti

dobry den muze se me zkusit zrusit ze stranky byla na utnena 365


Produkt

seznamka


Požadované řešení

budu ran at mne to uz nechodi dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 08:21, před rokem

Vzhledem k tomu, že spotřebitel uvedl do názvu stížnosti "Badoo", domníváme se, že tato stížnost má směřovat ke společnosti Badoo Trading Limited, která provozuje internetové seznamky. Jestliže tato stížnost však směřuje ke společnosti CB Media Limited, doporučujeme spotřebiteli postupovat dle našeho vyjádření u stížnosti s ID 70309, s kterou se na nás spotřebitel již obrátil.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Byla-li automatická prolongace sjednána v rámci registračního formuláře (resp. byl-li na ní spotřebitel srozumitelně upozorněn v rámci registrace), a nikoliv pouze v obchodních podmínkách nebo jiném externím dokumentu, je platná.

Spotřebiteli doporučujeme smlouvu (preventivně) vypovědět společně s žádostí o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele. Ukončit závazek by mělo být možné stejným způsobem, jakým závazek vznikl. Pokud tedy ke vzniku postačovala registrace přes internet, není důvod k tomu, aby výpověď musela být zasílána doporučeně poštou, byť to lze doporučit.

Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti je možné automatické platby ukončit i prostřednictvím nastavení v profilu zákazníka, a to v sekci "Nastavení platby". Jestliže si spotřebitel předplatné aktivoval pomocí SMS, pak je vhodné následovat instrukce v SMS, které měly být společně s aktivací spotřebiteli odeslány. Spotřebitel může taktéž kontaktovat zákaznický servis společnosti, který je možné nalézt v nabídce Nastavení pod odkazem Zpětná vazba.

Další kontakty na společnost Badoo Trading Limited:
- kontaktní formulář na zákaznickou podporu: https://support.badoo.com/hc/cs/requests/new,
- adresa společnosti: The Broadgate Tower, Third Floor, 20 Primrose Street, London EC2A 2RS.

Společnost je možné kontaktovat i přes sociální sítě.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Spojeném království), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2024 15:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.