Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71910Zmena sedadiel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2023, před rokem

Michal Čaniga

Znění stížnosti

- Dňa 5.10.2023 som zakúpil 2x lístky na vlak v 2 triede z Bratislavy do Prahy
- 18.10.2023 som obdržal email,že došlo k výmene vozňov a podobne

- 21.10.2023 plánovaná cesta

- Tomu emailu som moc nevenoval pozornosť ale nedalo mi to a dňa 19.10.2023 som si lístok otvoril online.Takmer ma oblial pot.Pár dní pred odchodom vlaku.Nezmenili len usporiadanie vozňov ale aj sedadlá a samozrejme jedno sedadlo na začiatku vozňa a druhé na konci.Povedal som si to není možné 4 hodiny sedieť od seba s tehotnou manželkou.Volám na linku Regiojet,že keď už niečo zmenili prečo nás rozsadili?Odpovede som sa nedočkal.Vyzeralo to ako by som sa dovolal nejakému pokladníkovi, ktorý vybavuje popri mne zákazníkov a mne len tak salámovo odpovedá o ničom.Nič sa nevyriešilo zbytočná strata času.Tak klikám a zakúpený listok stornujem a rýchlo bookujem nový.Nejaké miesta ešte boli volné ale nechcel som už riskovať a priplatil som si za business triedu.Ale za tú cenu to moc nestalo.Sedadlá nepohodlné a tvrdé.


Požadované řešení

Zákaznícka linka by mala na takéto veci reagovať a adekvátne vyriešiť.Prípadne aspoň nejaké ospravedlnenie za vzniknuté komplikácie.Prišiel mi email na hodnotenie personálu regiojet.Samozrejme som im napísal ale odpovede som sa nedočkal.Personálu vo vlaku nemôžem nič vytknúť.Boli super na úrovni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 08:24, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 13:16, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.