Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Pri nakupu noveho telefonu pres Samsung.cz jsem vyuzil nabidky bonusu na novysamsung.cz.
Po vyplaceni castky odkupu jsem se na chatu samsung.cz dotazoval na vyplaceni bonusu, kde mi bylo sdeleno, ze odchazi do 40 pracovnich dnu od vyplaceni odkupu.
Po uplynule dobe jsem se opet doptaval, a odpoved byla tydny jen ze "předáno na kompetentni oddeleni".
Po nekolika urgencich jsem se dozvedel, ze jsem včas neodkliknul banner v aplikaci, kam me predchozi chat vubec nenasmeroval.
Bohuzel jsem pri prvnim kontaktu veril spolecnosti a neoveroval v podminkach, ze musim odkliknout banner v jedne z jejich aplikaci, cimz potvrdim, ze mam skutecne zajem bonus vyplatit.
Ten banner mi ale paradoxne slibili do aplikace pridat "do konce tydne" pridat a bonus dostanu "v nejbližší mozne dobe".
Ale opet se nic nedeje, co nejdrive se na to podívají...
Stranka novysamsung.cz navic tvrdi, ze mi byla vyplacena castka i s bonusem, coz je naprosto zavadejici informace.
Samsung Flip5
Vyplaceni bonusu
|
Tweet |
Dle pravidel kampaně Samsung "Výkupní bonus k nákupu Galaxy S23" kampaň probíhá od 1. 6. 2023 do 31. 10. 2023 nebo do vyprodání zásob. V tomto období je nutné uskutečnit registraci a projevit tak zájem o účast v Kampani. Poslední platnou registraci lze tudíž provést dne 31. 10. 2023 včetně, a nejpozději 14. 11. 2023 je třeba tuto registraci kompletně dokončit doplněním všech potřebných údajů, aby byla uznána za platnou.
V registračním formuláři na stránkách společnosti je tedy potřeba vyplnit tyto údaje:
- typ zakoupeného Přístroje Samsung Galaxy,
- parametry starého přístroje, který chce Účastník odprodat a
- osobní údaje včetně čísla bankovního účtu.
Po zakoupení a obdržení Přístroje je nutné doplnit ještě údaje:
- IMEI číslo nového přístroje a
- kopii daňového dokladu (účtenka, faktura).
Všechny požadované údaje musí být doplněny nejpozději do 14. 11. 2023 včetně. Pozdější změny či úpravy registrace nebudou povoleny a možnost získat Bonus tím zaniká.
Následně si Účastník zvolí způsob předání starého zařízení. Společně se starým zařízením Účastník předá i vytištěný a podepsaný návrh kupní smlouvy, který by měl obdržet po řádné registraci emailem. Po prohlídce starého zařízení technikem bude účastník kontaktován (telefonicky nebo emailem) o finální částce výkupu.
Po obdržení emailu o vyplacení výkupní částky, který potvrzuje, že Účastník odprodal své staré zařízení, je nutné Bonus potvrdit v aplikaci Samsung Members v sekci Výhody v zařízení, které Účastník zakoupil v rámci této akce. V rámci nastavených kontrolních mechanismů může nastavení tohoto potvrzení do telefonu Účastníka trvat až 30 dní od obdržení emailu o vyplacení výkupní částky, přičemž na potvrzení vyplacení Bonusu má účastník 35 dní od obdržení emailu o vyplacení výkupní částky.
Částka by měla být bezplatně zaslána na bankovní účet účastníka uvedený v registračním formuláři. Zaslání proběhne v oprávněných případech do 35 pracovních dnů od potvrzení vyplacení bonusu v aplikaci v sekci výhody.
Jestliže zaměstnanec společnosti potvrdil vyplacení bonusu spotřebiteli, je takové jednání závazné i pro společnost dle § 166 občanského zákoníku.
Více k pravidlům kampaně, výkupní ceně za starý přístroj a bonusu nalezne spotřebitel zde: https://www.novysamsung.cz/galaxy-s23-s-bonusem-3000-kc-pravidla-akce .
Se stížností ohledně kampaně "Výkupní bonus k nákupu Galaxy S23" se spotřebitel může taktéž obrátit i přímo na organizátora kampaně (Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) na tel.: 800 726 786.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
děkujeme za zaslaný podnět, který jsme prověřili.
V tomto případě bylo zjištěno, že nedošlo k vyzvednutí banneru v aplikaci Samsung Members v určeném termínu. Následně tak bylo nutné vyčkat na opětovné nastavení banneru pro potvrzení bonusu. Dle našeho ověření k tomuto již došlo a zákazník již bonus skrze banner v aplikaci potvrdil. Následně tak dojde k vyplacení bonusu dle platných pravidel pro danou promoakci.
Mrzí nás komplikace spojené s kampaní Samsung.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o
Děkujeme společnosti za poskytnutou součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.