Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tímto podávám stížnost na neustálé zpoždění SP 2082 vlaku na trase Tábor - Milevsko. Do 9.11.2023 byla náhradní doprava autobusem, kdy se vyjíždělo dříve v 7:02 a doprava bez zpoždění. Od 10.11.2023 je opět obnovená vlaková doprava a opět se stává 15 - 20 minut na trase zpoždění, tak tomu bylo i před stanovení výluky. Vlak má být ve stanici Milevsko v 7:33 hod a dochází k neustálému zpoždění i na odjezdech v jiném času na této trase. Nastává nám velký problém, protože děti, kteří cestují z Tábora do Milevska a mají být v Milevsku v 7:33, tak nikdy nedojedou v čase a dochází k neustálému omlouvání ve škole, kdy nejsou schopni včas do školy dojít. Zpoždění bývá v průměru 10 - 30 minut.
Navazující autobus (městská hromadná doprava v Milevsku) již nestíhají a tudíž neustále řešíme omluvenky ve škole z důvodu dojíždění a zpoždění na této trase.
Byla bych velmi ráda, aby se tento problém co nejrychleji vyřešil, případně dát podnět na změnu odjezdu z Tábora o 10 minut dříve, tak jak byla vypravována náhradní doprava tj. 7:02 hod.
Děkuji za Vaše stanovisko.
S pozdravem Hrochová
Čas odjezdu u spoje SP 2082 (čas odjezdu 7:07 hod.) stanovit dříve na čas 7:00 hod.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.