Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71922Zpoždění na trase Tábor - Milevsko (SP 2082) - odjezd v 7:07 hod.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

51 minut 31 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2023, před rokem

Renata Hrochová

Znění stížnosti

Dobrý den,

tímto podávám stížnost na neustálé zpoždění SP 2082 vlaku na trase Tábor - Milevsko. Do 9.11.2023 byla náhradní doprava autobusem, kdy se vyjíždělo dříve v 7:02 a doprava bez zpoždění. Od 10.11.2023 je opět obnovená vlaková doprava a opět se stává 15 - 20 minut na trase zpoždění, tak tomu bylo i před stanovení výluky. Vlak má být ve stanici Milevsko v 7:33 hod a dochází k neustálému zpoždění i na odjezdech v jiném času na této trase. Nastává nám velký problém, protože děti, kteří cestují z Tábora do Milevska a mají být v Milevsku v 7:33, tak nikdy nedojedou v čase a dochází k neustálému omlouvání ve škole, kdy nejsou schopni včas do školy dojít. Zpoždění bývá v průměru 10 - 30 minut.
Navazující autobus (městská hromadná doprava v Milevsku) již nestíhají a tudíž neustále řešíme omluvenky ve škole z důvodu dojíždění a zpoždění na této trase.
Byla bych velmi ráda, aby se tento problém co nejrychleji vyřešil, případně dát podnět na změnu odjezdu z Tábora o 10 minut dříve, tak jak byla vypravována náhradní doprava tj. 7:02 hod.

Děkuji za Vaše stanovisko.

S pozdravem Hrochová


Požadované řešení

Čas odjezdu u spoje SP 2082 (čas odjezdu 7:07 hod.) stanovit dříve na čas 7:00 hod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 09:28, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.