Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 9.7. 2015 jsem nakupovala v Penny Marketu.
Mimo jiného zboží, jsem zakoupila dvoje Vafle, u kterých byla akce - při nákupu dvou balení cena za jeden kus 9,90. Akce mě nadchla a dala jsem dvě balení do košíku.
Po zaplacení nákupu ovšem na účtu byly obě balení namarkovány za 19,90.
Upozornila jsem na to pokladní, která mi zavolala vedoucí a ta velmi drzým tonem mi vysvětlila, že akce byla do včera a že jsem si to mohla přečíst.
Pardon, ale nikdy jsem se nesetkala s tím, že bych nakupovala v obchodě, kde by bylo, tak těžké přes noc vyměnit cedulku s cenou za novou.
Normálně bych neřešila 20 korun, ale vysvětlení, které jsem dostala a ještě jakým tonem, se mi teda vůbec nelíbilo.
Nehledně na to, že ve frontě jsem stála přes 12 minut, protože 2 zákaznice přede mnou měly také s něčím problém. Když jsem opouštěla prodejnu na pokladně za mnou byla obrovská fronta - nebála bych se říct, že klidně 10 lidí.
Vafle
Nic nepožaduji, jen chci upozornit na lenost některých zaměstnanců jenom sundat cedulku
Penny Market, s.r.o.
Supermarket
Prosecká 824/80
190 00 Praha, Prosek
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Doporučujeme spotřebitelce obrátit se s podnětem ohledně nevhodného chování konkrétního zaměstnance vůči zákazníkovi přímo na společnost (například formou zákaznického centra společnosti). Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na konkrétní zaměstnance by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným. Chování mezi lidmi není přímo upraveno právem, ale řídí se zásadami slušnosti. Chování zaměstnanců se může stát právně postižitelným v případě, kdy překročí určité mantinely a dosáhne takové intenzity, kdy je žádoucí, aby právo do takového společenského vztahu zasáhlo.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.