Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#71935Dvojí vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2023, před rokem

Vojtěch Kostka

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 2.11. jsem poprosil s využitím kontaktního formuláře o posunutí splatnosti vyúčtování vzhledem ke změně zaměstnavatele - dosud nebyl problém platit vyúčtování k 10. dni v měsíci, vzhledem ke změně, kdy mi bude výplata chodit až k 20., to minimálně první měsíc problém je.
Po pár dnech mě kontaktovala paní z čísla 800 777 708, upozornila na nahrávaný hovor a s úsměvem vše vyřešila. Můj dotaz, kdy jsem se ještě specificky ptal na dvojí fakturu nebo jakýkoli problém, vyvrátila. Vše se jevilo v pořádku, problém jsem pustil z hlavy. Dokud nepřišla sobota 11.11., kdy jsem si v samoobsluze všiml naprosto NESMYSLNÉ částky dvojnásobné vůči mému běžnému vyúčtování. Rozhořčen jsem udělal screenshot, napsal jsem opět další mail a dožadoval jsem se odpovědi.
Před pár minutami mi dnešního dne volala paní ze stejného čísla, kdy mě ubezpečila, že se přeci nejedná o dvojí platbu! Jen jedna faktura je splatná k 9.11 a druhá k 28.11., přeci to nejsou dvě faktury za jeden měsíc!
Specificky jsem se v prvním telefonátu dotazoval, jestli bude další vyúčtování v prosinci v jeho druhé půli a jestli tedy doopravdy budu platit stálou částku jednou měsíčně (tak, jak by každý normální člověk předpokládal). Dá se tedy očekávat, že Vodafone zaměstnanci jsou buď mrzké existence nebo nekompetentní zaměstnanci, kteří využijí každou skulinu, aby člověka uvedli do důvěřivosti a následně mu naúčtovali dvojnásobek.
Paní v novějším telefonátu mě směšně informovala, že toto datum 28.11. se dá klidně posunout, na což jsem reagoval výtkou, že bych vlastně odsouval neexistující druhou platbu donekonečna, načež souhlasila. Absolutní nekompetence a hloupost. Vzhledem k tomu, že jsem u Vodafonu 22 let, mě to dost mrzí a žádám nápravu.


Požadované řešení

Zrušení druhé faktury a ustanovení standartního měsíčního vyúčtování v hodnotě 2701 Kč, ani o korunu více.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 11:33, před rokem

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě, že by byla platba stržena bez právního důvodu, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení.

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli vyúčtování reklamovat. Reklamaci je možné uplatnit:
- písemně na adrese: Vodafone Czech Republic, a. s. Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5,
- prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.

Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2023 14:01, před rokem

Dobrý den, pane Kostko, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky zákazníků. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2023 18:46, před rokem


Vojtěch Kostka

Dobrý den,

Možná bych se i přihlásil, kdyby web Vodafonu nedělali děti ve školce a nehlásilo to prázdnou chybu (využil jsem dva prohlížeče a pokaždé totéž). Tím pádem musím říci, že můžete očekávat dopis.

Vojtěch Kostka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2023 13:33, před rokem

Dobrý den, pane Kostko, mrzí mě, pokud se Vám nepodařilo přihlásit. Bohužel neuvádíte datum. Mohlo se tak jednat o technickou závadu. Ve dnech 11. 11. a 12. 11. 2023 probíhala údržba systému a aplikace nemusela být přístupna. Za komplikace se omlouvám. Pokud se Vám nepodařilo se přihlásit později, můžete Vaši písemnou reklamaci předat i na některém prodejním místě. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2024 21:28, před rokem

Děkujeme stranám za reakce.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 15:47, před 11 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.