Společnost


CPI BYTY, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#71938Vlhkost a plíseň v bytě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2023, před rokem

Monika Marešová

Znění stížnosti

Bydlíme pod Školou 29 Ústí nad Labem plíseň je po celém bytě plesnivé jsou potraviny i nábytek je to způsobeno sklepem který je mokrý a plíseň šplhá nahoru.V tomto bytě je to stále stejný problém a nikdo ho netěší..


Požadované řešení

Odrtanit a odvlhcit sklep


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 11:55, před rokem

V tomto případě se domníváme, že se jedná o vztah nájemce a pronajímatele (společnost CPI BYTY, a.s.).

Po dobu nájmu provádí běžnou údržbu věci nájemce, ledaže se k ní zavázal pronajímatel. Ostatní údržbu věci a její nezbytné opravy provádí pronajímatel, ledaže se k některému způsobu nebo druhu údržby a k opravě některých vad zavázal nájemce. Pronajímatel neodpovídá za vadu, o které v době uzavření nájemní smlouvy strany věděly a která nebrání užívání věci dle § 2207 Občanského zákoníku. Dle § 2256 Občanského zákoníku je však pronajímatel povinen udržovat po dobu nájmu v domě náležitý pořádek obvyklý podle místních poměrů.

Neodstraní-li pronajímatel poškození nebo vadu bez zbytečného odkladu a řádně po oznámení nájemcem, může poškození nebo vadu odstranit nájemce sám a žádat náhradu odůvodněných nákladů, popřípadě slevu z nájemného, ledaže poškození nebo vada nejsou podstatné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 13:20, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.