Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#71959Házení balíků za vrata

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

54 minut 22 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2023, před rokem

Anna Karásková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 30.10. mi byl doručován balík DR1826689084C.
Ráda bych od kurýra věděla, jaký kód ode mě dostal při předávání.
Kód jsem obdržela v SMS. Bez kódu nemůže by balíček předán přeci. V balíku byl zdravotnický materiál, který se nema dostat do cizích rukou.
kód nedostal žádný!!!
Zdravotnický materiál mi HODIL za zavřenou bránu a neobtěžoval se ani zazvonit!!
Zdravotnický materiál nám posílá Aimport a jsou to životně důležité věci, které se určitě nemají válet po zemi!!

Na email mi nikdo u České pošty neodpovídá. Dovolat se tam je nadlidský úkol!
Není to poprvé,co nám kurýr České pošty hodil balík za vrata, nechal ho pověšený na bráně, nezazvonil a odjel.

Děkuji
Karásková Anna


Požadované řešení

Balíky do ruky, vydávat pouze do ruky. Poučení kurýra, dodržování slibované kvality služeb!!
Komunikace s nespokojeným zákazníkem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 10:35, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.