Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěla Vás upozornit na pravděpodobně podvodný e-shop https://598278.myshoptet.com/ který běží na platformě Shoptet.
Tento e-shop nedodává zákazníkům zboží a nekomunikuje. Na této stránce dTestu je již uvedeno několik stížností zákazníků. Takových zákazníků je ale mnohem více a postupně přibývají.
Níže Vám přeposílám odpověď společnosti Shoptet, která se odkazuje na Českou obchodní inspekci.
Prosím o prověření a informování společnosti Shoptet - info@shoptet.cz, aby smazali tento e-shop.
Děkuji za vyřízení.
S pozdravem,
Lucie Horká
Text přeposlaného e-mailu
*** (Shoptet CZ)
Dobrý den, paní Horká,
děkuji za vaši zprávu a upozornění. Mrzí nás vzniklá situace.
Vidím, že tento e-shop funguje pod číselnou subdoménou Shoptetu https://598278.myshoptet.com/.
Shoptet je pouze poskytovatel softwaru pro provozování e-shopu a z naší pozice nedokážeme zhodnotit, jestli se skutečně jedná o úmyslné podvodné jednání nebo třeba o jiné potíže, kvůli kterým e-shop nestíhá vyřizovat objednávky a komunikovat s klienty.
Pokud máte podezření na podvodné jednání, je třeba se obrátit na Policii ČR a ČOI, které věc můžou prověřit. Samozřejmě jsme plně připraveni s nimi spolupracovat a poskytnout veškeré potřebné informace. Na základě toho, že nám přijde výzva od příslušného orgánu, můžeme e-shop stáhnout, do té doby ale k tomu nejsme oprávněni.
Prokázané podvodné jednání samozřejmě podporovat nebudeme. V tuto chvíli je ale první krok na PČR nebo ČOI, tak se na ně určitě obraťte.
Přeji pěkný den.
**
Konzultant zákaznické péče
Zrušení e-shopu
|
Tweet |
Děkujeme spotřebitelce za zaslané upozornění. Jestliže má spotřebitelka podezření na nekalé jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci (zde: coi.cz/podatelna), která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele, popř. na Policii ČR. My zde v dTestu nejsme oprávněni rušit e-shopy či mazat webové stránky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.