Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#7197Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 minut 35 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2015, před 10 lety

Ivana Ledvinová

Znění stížnosti

Dětské Adidas tenisky jsem koupila 18.8.2014, dcerou nošeny až od října 2014, jelikož ji byly větší, a to ještě občas-měly jsme je spíše ,,svátečnější''.
Dne 8.7.2015 jsem je vezla na pobočku Deichmannu do Kyjova. Nejen, že prodavačky jsou velmi nepříjemné, ale také neochotné a nevstřícné (to je známo v širém okolí). Dle mého očekávání mi reklamaci nepřijaly...
Dle prodavaček za vady na obuvi může dítě samo. Musela dcera stát u betonu či zdi a odírat tak dlouho, dokud se tam neudělala díra. Podotýkám.. rozlepuje se podrážka, trhá se textil na hraně boty v mítě pod kotníkem (pravá botka, levá strana boty-tudíž vnitřní, takže kdby dcera šoupala botami o sebe, musela by být odřená i druhá bota, a ta je v tomto místě v pořádku), na jazyku z vnitřní strany a také na jazyku se textil vytrhává ze švu. Paní prodavačka mi řekla, že největší závadou je prodřený textil na hraně boty, za který si může dítko samo, tudíž reklamaci zamítne a nelze reklamovat ani ostatní vady. Dle mě je zde nevhodně zvolený materiál. Místo je exponované-to je jasné a je tam jen jakási tenká látka, která nic nevydrží! Paní prodavačka mi na účtenku napsla: ,,ZAMÍTNUTÁ REKLAMACE'', dál se semnou nebavilam, takže slušně řečeno mě poslala někam... Sbalila jsem krabici s botami, účtenku a odjela na jinou pobočku, kde mi řekly, že by botky přijaly, ale nesměla by být již jednou reklamace zamítnuta. Pokud je to jednou zamítnuto, již nelze s tím potom už něco dělat. Takže boty za 599,- nošené cca 7 měsíců, a to velmi málo mám dle prodavaček na Kyjovské pobočce vyhodit do koše a koupit nové.
Nyní jsem psala již druhý dotaz i na centrálu společnosti a odpověď stále nikde. Komunikace na bodu mrazu.
Není to má první reklamace u společnosti a na pobočce. V Kyjově byl vždy problém, paní prodavačky byly neochotné a nepřijemné, tudíž jsem musela s reklamacemi navštěvovat pobočku v Hodoníně nebo Brně, kde vše proběhlo v pořádku, ale daleko víc jsem projela.


Produkt

Dětská rekreační obuv VLNEO COURT CMF INF-NEO LABEL, 17107901/26, F76245


Požadované řešení

Požaduji výměnu zboží za jiné boty, jelikož trhání textilu je neopravitelné a je velká pravděpodobnost, že by se to stalo i u další stejné obuvi. Nejlepší by bylo vrácení peněz, jelikož z tohoto obchodu po této zkušenosti již nikdy nic nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 12:56, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození.

Pokud se však vada projeví později, po uplynutí 6 měsíců od převzetí, tak jako v tomto případě, a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu, za kterou bude odpovědný prodejce, může se spotřebitelka obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnuté reklamace. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou)s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.