Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
E-mailem mi byla 13. 11. 2023 v 8:30 doručena zpráva: Dobrý den,
odesílatel SK-Client nám předal informace o vaší zásilce Z 266 1739 483 (objednávka č. SYWH023424073_13152802). Odesílatelem předanou adresu pro doručení zásilky se nám v mapových podkladech nepodařilo najít a abychom vám zásilku mohli úspěšně doručit, potřebovali bychom adresu doručení upřesnit.
Data, která nám předal odesílatel:
Jméno a příjmení: Ladislav Ondřej
Společnost:
Ulice: Bouřilova 1108/3, Praha 9
Číslo popisné / orientační:
Město: Prague
PSČ: 198 00
Česká republika
Prosíme o opravu doručovací adresy, abychom vám zásilku mohli v pořádku doručit. Přejít k opravě adresy
Dne 14. 11. 2023 dopoledne jsem se pokusil "opravit" adresu, ale na jejich stránce pro úpravu adresy jsem obdržel:
Limit pro úpravu adresy vypršel
Ajaj, bohužel limit, kdy bylo možné upravit adresu doručení, již vypršel. Zásilka je nyní na cestě zpět k odesílateli.
Děkujeme za využívání našich služeb.
Vaše Zásilkovna
Doručit zásilku nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností odesílatel, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Odesílatel je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Pěkný den, Ladislave, v případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Na opravu adresy má příjemce 24 hodin, po vypršení tohoto limitu zásilku vrátíme odesílateli. Pakliže je vaše zásilka již na cestě zpátky, kontaktujte prosím odesílatele, měl by se s vámi domluvit na dalším postupu, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Nyní jsem spokojen, zboží bylo doručeno