Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Viník nehody mi způsobil dle likvidátora této pojišťovny škodu za 147000 Kč, vyhodnoceno jako totálka ! A za moje zničené auto mi chce dát pojišťovna 16000 Kč !! Takže za tyto peníze si člověk nekoupí ani pořádné zimní pneumatiky a už vůbec ne jiné auto..je to nefér a arogantní a nelidské chování .. váš pojištěnec zavinil nehodu,při které mi způsobil škodu na majetku,a já jako poškozený mám kvůli němu a Vám trpět ?!!
Pokuď minnejste schopní dat dostatečně vysoké finanční ohodnocení tak by jste mi měli auto nechat opravit !! Popripade třeba koupit jiné
|
Tweet |
Jestliže pojištěný není spokojen s řešením pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.
Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.