Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72018Kouření v autobuse

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2023, před rokem

Kristýna Gilíková

Znění stížnosti

Dobry den,
řidič číslo 2992 před odjezdem uvnitř autobusu kouří a při příjezdu na zastávku to vždy smrdí, proto žádám o vyřešení této stížnosti. Opakuje se to už cirka třetím rokem.


Požadované řešení

Přestat s kouřením v autobuse.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 10:30, před rokem

Dle zákona č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, konkrétně ustanovení § 8 odst. 1 písm. d) tohoto zákona se zakazuje kouřit mimo jiné v dopravním prostředku veřejné dopravy.

Zjistí-li provozovatel dopravního prostředku veřejné dopravy porušení tohoto zákazu, je povinen osobu, která nedodržuje zákaz kouření nebo zákaz používání elektronické cigarety, vyzvat, aby v tomto jednání nepokračovala nebo aby prostor opustila. Tato osoba je povinna výzvy uposlechnout.

Nedodržuje-li osoba zákaz kouření v místech uvedených v § 8 odst. 1 zákona o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, může se dopustit i přestupku, za který je možné uložit pokutu.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Z-Group bus a.s. Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 13:59, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.