Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7202Nezaplacení úhrady za vyžádanou zpětnou zásilku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2015, před 9 lety

Lumír Menšík

Znění stížnosti

Národní Pokladnice mi poslala zásilku určenou někomu zcela jinému. Po mém upozornění na jejich chybu vyžádala pracovnice firmy zaslání zásilky zpět jako cenné psaní, aniž by uvedla, jak mi uhradí mé náklady za takovou zásilku. Zatížil jsem tedy rovnou při odeslání ono cenné psaní dobírkou ve výši mých nákladů s tím spojených a firmu o tom po odeslání zásilky informoval. Od té chvíle začíná přehlídka neochoty adresáta uhradit poštovní náklady na jím vyžádanou zásilku dobírkou při doručení té zásilky. Viz vložená kopie dosavadní mailové korespondence.


Požadované řešení

Národní Pokladnice si převezme vyžádanou zásilku a uhradí při převzetí dobírku s ní spojenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 12:50, před 9 lety

V tomto případě se na spotřebitele vztahuje ustanovení § 1838 občanského zákoníku o neobjednaném plnění. Zákon stanoví, že dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Spotřebitel v tomto případě jednal nad rámec svých zákonných povinností, když chybné zaslání zásilky společnosti oznámil a zboží zaslal zpět. Pokud společnost zásilku nepřevezme, spotřebitel není povinen ji zasílat znovu jiným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2015 16:18, před 9 lety

Vážený pane Menšíku,

na základě dohody ze dne 13.7.2015 se zákaznickým servisem naší společnosti, považujeme záležitost za uzavřenou.

K proplacení nákladů spojených s vrácením nevyžádané zásilky na Vaší adresu, došlo hned v následujím týdnu po dohodě.

Přes neshody vlivem výše uvedeného věříme, že jste se službami a produkty od společnosti Národní Pokladnice s.r.o. spokojen.

Se srdečným pozdravem,

Štěpánka Poláčková

Team leader zákaznického servisu

Národní Pokladnice - a Samlerhuset Group Company

Amazon Court, Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8

Zákaznické centrum:

E:info@narodnipokladnice.cz I T:810 100 500

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.9.2015 09:08, před 9 lety


Lumír Menšík

Hodnocení:

Komentář: V mezičase než bylo k dispozici vyjádření Národní Pokladnice na vasestiznosti.cz došlo mezi mnou a firmou Národní Pokladnice přes mailovou poštu k domluvě na postupu řešení celé věci a podle domluveného bylo dotaženo ke zdárnému konci.
Doufám jen, že víckrát se Národní Pokladnice v adresách svých odběratelů už nezaplete tak jako to bylo v tomto případě včetně následných z toho vyplývajících souvislostí.