Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den
Dnes, 15. listopadu okolo 14:30, jsem si v kiosku na pobočce KFC na Andělu (na v OC, ale u zastávky tram) objednal sebou Twister Haloumi box. Protože produktů bylo málo a dokoupení tašky z 5 kč bylo naprosto zbytečné, předopkládal jsem, že mi bude zboží vydáno v sáčku. Obsluha mi ho ovšem vydala na tácu, jako bych si objednal konzumaci v pobočce. Na mou námitku, že jsem si objednal sebou mi bylo řečeno, že jsem si neobjednal tašku a mám smůlu, do sáčku mi obsluha odmítla zboží zabalit. Nechápu, proč bych si musel kupovat za 5 kč tašku, do které byse moje objednávka vešla 10 x...
Omluva, náprava, proškolení presonálu, pokud jdnal v rozporu s pravidly.
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá objednávce (mělo být vydáno v sáčku "s sebou"), je možné jej reklamovat.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.