Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
Dne 13.11.2023 mě bylo zděleno SMS zprávou doručení zásilky.
Čas: Doručování zásilky (předpokládané doručení v čase 20:33 - 22:03).
Řidička volala na můj mobil *** v 19:01 hodin. Do telefonu mi říkala že píchla kolo od auta, že nemůže příjezd . Domluvila se se mnou že zásilku přiveze ve středu, což se nestalo. Byl bych velmi rád aby řidička zásilkovny dodržela slovo a balíčky přivezla autem na mou uvedenou adresu ***.
Není to moje vina, že paní řidička píchla kolo od auta, já doma byl přítomen. Nebudu ani jezdit na výdejní místo, že zásilku uložili na některou pobočku.
Pobočky od mého místa jsou dost vzdálené, nemám na dopravu, abych si jel na výdejní místo zásilkovna pro balíky.
Děkuji za pochopení a snad tahle situace se vyřeší..
Jedná se o zásilky:
***
***
***
Josef Hošek
***
+420 ***
Byl bych velmi rád aby řidička zásilkovny dodržela slovo a balíčky přivezla autem na mou uvedenou adresu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Hošku, mrzí nás, že vás potkalo něco takového. Děláme vždy maximum pro to, abychom zásilku doručili ve slíbeném časovém oknu, někdy však může nastat nenadálá dopravní situace, kterou nemůžeme předvídat. Podle informací v trasování byly vaše zásilky dnes doručeny, věříme, že tentokrát již vše proběhlo standardně, jak je tomu zvykem. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
Všechno je už vyřešeno, zasilky byly dnes doručeny na mou adresu.
S pozdravem
Josef Hošek