Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, DPA Boranu online požaduje peníze z meho uctu. Mam registraci na My dates, a ted vidím že to byla chyba je to podvod. Dále bych chtel sdelit, že jako pres kopírák je takových aplikací desitky, pro přiklad Milf zone, Extreme chat, wingtalks pouze ukrajinky . .milf place, granyzone atd. Veskere aplikace mejí stejná rozhraní, mižnost uploadovat fotky pouze 5 ks, u wing talks je to lepsí ale je to nejdrařssí aplikace, Pokažde když napísu existují jine platformy, přijde strojová odpoved. Aplikaci nemám, tady je to bezzpecnejsí a nokdy nejde udelat videohovor nebo poslat fotku. To je desnej fejk. Bylo by dobre,aby tyto aplikace byly zakázány, specieln+ pokud je požádáte aby smazali profil a ani to neudelají.
Aplikace
https://www.milfroom.com
https://www.grannyspace.com
https://www.extremechat.com
https://bl.iflirts.com
https://www.asianflirts.com
atd je jich tisice. . .Proč to písu, pokud se spojite se supportem nikdy vám neodepisou. . .a dkazuji na FAQ "you" a pak neodpovídají. .
Nejhorší je, že vase udaje se kopírují do dalsich seznamek, kde jsem se našel? Ano našel, poslalimi email do spamu ýe mají zájem o sex. . . napřiklad. Ale já se tam neregistroval.
Smazat muj profil, a zákonne osetřit toto podnikání. Je to podvod.. .Nehlede na to že pokud neodepísete na zprávu urážejí vás, ano vyčítaví ze jste jen cumil. . .To je hnus. .
|
Tweet |
Společnost Boranu Online B.V. je dle všeobecných obchodních podmínek provozovatelem internetové seznamky myDates. Společnost Boranu poskytuje na stránkách myDates a v aplikaci myDates bezplatné i placené služby. Díky bezplatné registraci může uživatel vytvořit profil, zobrazit profily ostatních uživatelů a číst zprávy od ostatních uživatelů. Ukončit bezplatné členství je možné smazáním profilu dle čl. 5 všeobecných obchodních podmínek společnosti.
Kromě bezplatných služeb můžou být uživateli nabídnuty i placené služby (např. za poplatek je možné si s ostatními uživateli na internetové seznamce myDates psát zprávy). Před poskytnutím těchto služeb by však měl být uživatel řádně informován o ceně, trvání závazku a způsobu jeho ukončení.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nebyl uzavřen, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jestliže se spotřebitel na stránkách společnosti zaregistroval, mohlo v tomto smluvním vztahu dojít i k tzv. automatické prolongaci smluvního vztahu. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti má uživatel právo na odstoupení od smlouvy, a to "zrušit vytvořené smlouvy do čtrnácti dnů bez uvedení důvodů. Lhůta pro zrušení je čtrnáct dní ode dne individuálního uzavření smlouvy. Za účelem uplatnění práva na odstoupení nás musí uživatel informovat prostřednictvím jednoznačného prohlášení (např. dopisem nebo e-mailem zaslaným poštou) o svém rozhodnutí zrušit tuto smlouvu. V zájmu dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, aby zaslal oznámení o uplatnění práva na zrušení před uplynutím této lhůty pro zrušení. Pokud uživatel zruší tuto smlouvu, vrátíme mu všechny platby, které jsme od něj obdrželi, včetně nákladů na doručení (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z toho, že si uživatel zvolil jiný způsob doručení než námi nabízené standardní doručování za nízkou cenu) bez zbytečného odkladu a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jsme obdrželi oznámení o zrušení této smlouvy uživatelem. Pro tuto úhradu použijeme stejné platební prostředky, jaké použil pro původní transakci, pokud se s uživatelem výslovně nedohodne jinak."
Pokud již lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu uplynula, doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, a to i v případě, kdy si není jistý registrací na stránkách společnosti. To lze učinit v písemné formě buď e-mailem anebo poštou (Boranu Online B.V., Frans Erensstraat 14A 5921VG Venlo, Nizozemsko), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí i písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.