Společnost


MINETRADA d.o.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72041Objednávka č. ***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2023, před rokem

Miroslav Hrabàk

Znění stížnosti

Dobrý den, zboží přišlo v pořádku nepoškozené. Jen jsem překvapený z množství které jste mi zaslali. Poslali jste mi tři svítící kabely ale já jsem chtěl pouze dva svítící kabely. Děkuji za zpětnou vazbu s pozdravem Hrabák Miroslav


Produkt

Větší počet produktů než co jsem si objednal požadované řešení


Požadované řešení

Výrobky si nechám ale při další objednávce u vás bych uvítal kompenzaci třeba jako slevu na zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 14:12, před rokem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal (v tomto případě tedy částku za 2 svítící kabely). Záleží tedy na tom, zda objednávka ohledně třetího kabelu byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Jestliže společnost po spotřebiteli nepožaduje úhradu za třetí kabel, který si spotřebitel neobjednal, ale byl mu dodán, jedná v souladu se zákonem a spotřebitel dále nemá dle zákona nárok na slevu či jinou kompenzaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 10:28, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.